Halloween a Familyparkban
A burgenlandi szabadidőparkban immár 10. alkalommal rendezik meg Ausztria legnagyobb halloweeni programsorozatát. A park ezúttal 12 napon át áll a vámpírok bűvöletében.
Hogyan válhat a gasztronómia valóban fenntarthatóvá? A körkörös étkezési kultúra éléréséhez vezető úton különleges mérföldkőhöz érkezett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) és a SALT. Közös kutatásuk során létrejött egy új, környezetterhelés nélkül használható tányér, amely lehetővé teszi, hogy fenntartható formában élvezhessük a csúcsgasztronómia kivételes fogásait.
Az örökletes szembetegségek kezelésére pár éve még nem volt válasza az orvostudománynak, ma már azonban a génterápia adta lehetőségeket hazánkban is alkalmazza Dr. Zobor Annamária Ditta. A vegyészmérnök Dr. Hirsch Edit kutatásainak célja, hogy olcsóbbak és elérhetőbbek legyenek egyes gyógyszerkészítmények, Dr. Valkó Orsolya pedig a természetes gyepek megőrzéséért és helyreállításáért kapta meg idén a „L’Oréal - UNESCO A Nőkért és a Tudományért” díjat.
Az örökletes szembetegségek kezelésére pár éve még nem volt válasza az orvostudománynak, ma már azonban a génterápia adta lehetőségeket hazánkban is alkalmazza Dr. Zobor Annamária Ditta. A vegyészmérnök Dr. Hirsch Edit kutatásainak célja, hogy olcsóbbak és elérhetőbbek legyenek egyes gyógyszerkészítmények, Dr. Valkó Orsolya pedig a természetes gyepek megőrzéséért és helyreállításáért kapta meg idén a „L’Oréal - UNESCO A Nőkért és a Tudományért” díjat.
A dm az őszi időszakban házhoz viszi a szépségápolást: a drogéria Szépségbuszával 20 helyszínen, népszerű fesztiválokon és dm-es rendezvényeken is találkozhat a közönség. Az érdeklődők megismerhetik a dm márkás újdonságokat, miközben profi sminkesek és körmös szakemberek szépítik meg őket. Az állomásokon hulladékgyűjtő dobozok kihelyezésével segíti a dm megfelelően kezelni a lejárt vagy nem használt kozmetikai termékeket. Ezek újrahasznosítását egy hazai startup partnerük, a Beautycle végzi.
A világhírű szeszesital-márka izgalmas új kampánya inspiráló nőket mutat be, rávilágítva a történeteikre, pozitív példát állítva ad szilárd alapot a fejlődéshez. A nemzetközi kampányhoz Magyarországon - többek között - olyan nevek csatlakoztak, mint Péterfy Bori, Szabó Anna Eszter és Tomcsányi Dóri.
A nyár eszenciáját megtestesítő strandkollekciót aprólékos tervezés, kifinomult és elegáns részletek, valamint a nőiességet hangsúlyozó kivitelezés jellemzi. Mindezt a legszínesebb darabokkal kombinálva kibővített méretskálán teszi elérhetővé a márka, ezzel is biztosítva, hogy minden érdeklődő megtalálhassa a számára legtesthezállóbb fürdőruhát. Legyen szó tengerparti koktélozásról vagy medence melletti kikapcsolódásról, az új kollekció darabjaival minden pillanat felejthetetlenné válik.
Ha a stílus a mindened, imádod a kütyüket, és igazi urbánus életet élsz, akkor az alacsony fogyasztású, 70LE-s hybrid benzinmotoros Fiat 500 és 500C modelleket neked találták ki. Az ikonikus széria most kabrió és ferdehátú kivitelben is elérhető, és a gyártó mindent belepakolt, hogy stílusosan és a lehető legkomfortosabban cirkálhass a városban.
Kihívásokkal teli időkben pont olyan hősnőkre van szükség, mint amilyen te vagy - szögezi le az Answear.LAB a BE SHERO kollekció bevezetése kapcsán. A darabok dizájnja mögött Magdalena Pankiewicz illusztrátort köszönthetjük, ihletői között pedig a történelem ismert női hőseit.
Március 14-én a világ egyik legismertebb sportmárkája és legnagyobb sportszergyártója, a Nike beköltözik az Etele Plaza-ba. Az utóbbi években a brand arra helyezte a fókuszt, hogy tökéletesítse a bolti vásárlás élményét – az eredmény egy új, innovatív koncepció nyitottabb, tágasabb üzletkialakítással, amit mostantól Budán elsőként az Etele Plaza-ban is élvezhetünk.
Emily Ratajkowskit varsói látogatása során kapták lencsevégre. A modell szuper divatos megjelenését, a CCC-ben beszerezhető Jenny Fairy cipő és táska hozta igazán összhangba. Ez az összeállítás tökéletesen illeszkedett a sztár jellegzetes stílusához.