Ezúttal organikus ruhakollekciót tervezett Billie Eilish – első fotók!
A fenntarthatóság jegyében megszületett kollekció hamisíthatatlanul egyedi darabjai láthatóan magukon hordozzák Billie Eilish érintését.
Immár harmadik alkalommal rendezi meg a Magyar Divat & Design Ügynökség a régió meghatározó divatszakmai eseményét, a Budapest Fashion & Tech Summit-ot. A rendezvényen a nemzetközi szinten is elismert szakemberek többek között a fenntarthatóság, a változó üzleti modellek és a technológiai innovációk témaköreibe nyújtanak betekintést.
Az idei év kétségtelenül a home office-ról és a négy fal között töltött időkről szól – ezzel párhuzamosan egyre többen és rendszeresebben kezdtek sütni-főzni. Ez persze szuper dolog, mivel így akár egészségesebb ételek kerülnek az asztalra, ugyanakkor felmerül a kérdés: hogyan alakul az ökológiai lábnyomunk? Habár a háztartásunk így kétségtelenül nagyobb környezeti terhelést okoz, még sincs ok az aggodalomra, hiszen egy kis odafigyeléssel könnyedén tudunk faragni belőle – mondjuk is, hogyan!
A digitális divatheteket nagyon izgalmas kezdeményezésnek tartom, akár kiegészítő programként egy hagyományos eseményen, akár önmagukban. Nem véletlen, hogy az InStyle őszi lapszámában is fontos szerepet kapott a téma, keressétek a frissen megjelent őszi lapszámban – addig pedig bemelegítésként jöjjön egy kis nézegetnivaló!
A SPAR a fenntarthatósági programja keretében 17 áruházához 33 elektromos gépjármű töltőberendezést telepített még tavaly, amelyeket idén a NKM Mobilitás Kft. (Mobiliti) rendszerébe integrál. A szolgáltatás februártól a Mobiliti által kínált mobiltelefonos applikáció segítségével egyszerűen vehető igénybe, és a Mobiliti országos hálózatában is alkalmazott díjszabás mellett válik elérhetővé.
A SPAR aktív és úttörő szerepet vállal a Föld jövőjét érintő ügyekben. A vállalat most ezen tevékenységét egységes keretbe szervezi, összekötve a fenntartható fejlődés - számára kiemelt - ágait, mint a környezetvédelem, az egészséges életmód támogatása, az élelmiszer-biztonság, a munkatársak támogatása, valamint a társadalmi felelősségvállalás. Ennek első, a fogyasztók számára is jól látható lépéseként pedig új ernyőmárkát vezet be, melynek szlogenje „SPAR - a fenntartható jövőért”. A vállalat emellett a fenntarthatósági törekvéseit egy dedikált weboldalon keresztül is bemutatja.