Mi vagyunk a Jövő Menedzserei! - Babics Anna interjúja

Mi vagyunk a Jövő Menedzserei! - Babics Anna interjúja

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Facebook
Twitter
Pinterest

Íme a Mi vagyunk a Jövő Menedzserei! kampány interjúsorozatának második része, Babics Annával, aki a HelloLama Creative PR és kommunikációs ügynökség kreatív vezetője!

Miért jelentkeztél rá és milyen várakozásokkal kezdtél bele? Mit vártál tőle? Megfelelt a várakozásaidnak?

Azért jelentkeztem, mert kommunikációs ügynökségem az utóbbi években mind a csapatlétszámban, mint a munkáinkkal kapcsolatos felelősségi körben nagyot nőtt. Szeretném saját vállalkozásomat felkészültebben, tudatosabban, saját értékeimben megerősödve vezetni.
Hiszek benne, hogy az emberi kapcsolatok erősen formálnak minket, jó irányba billenthetik a személyiségfejlődésünket, és ez így történt a mentorprogram alatt is. A beszélgetésekből sok ötletet, új lendületet merítettem, egy-egy gondolat vagy mondat még hetekkel később is visszacsengett, foglalkoztatott. Ahogy a jó beszélgetésekben, itt is sokszor a kérdések és a témafelvetések, és nem feltétlenül a válaszok vagy a megoldás jelentették a továbblépést.
Szeretem azokat a helyzeteket, amelyek egyszerre megerősítenek és megkérdőjeleznek, számomra ilyen volt a Jövő Menedzsere Mentor Programban való részvétel. Őszinte beszélgetéseket vártam és ebben nagyon jó partner volt mentorom, Bodó Teodóra.
Teodórával az együtt töltött idő alatt egy nyílt, bizalmi kapcsolat alakult ki, ahol bármit megkérdezhettem és a kérdéseimre igazi, őszinte válaszokat kaptam. Beszélgettünk kudarcról, anyagi kérdésekről, problémakezelésről, nehézségekről, elakadásokról, etikai dilemmákról, zsákutcákról, munka-magánélet egyensúlyról. Fiatal vezetőként nagy segítség volt ezekhez a témákhoz tapasztalt beszélgetőpartnert találni.

Milyen gyakorlati tudást sajátítottál el, amit kamatoztatni tudsz a munkádban?

A mentorálási folyamat számomra azért volt nagyon sikeres, mert a témáink ugyanannyira érintették az elméleti, vezetői attitűddel kapcsolatos vagy akár etikai kérdéseket, mint gyakorlati feladatokat. Mentorom konkrét javaslatokat tett, ötleteket hozott például arra, hogy a vállalkozásomon belül mit tehetek az erős csapatszellemért, hogyan kezeljek nehézségeket vagy mi segíthet, ha elbizonytalanodok. Az alkalmak lehetőséget adtak arra, hogy a megbeszélteket már a közös munkánk ideje alatt kipróbáljam és visszajelzést adjak róluk. Nagyon hasznos volt, hogy a felmerült kérdéseket, feladatokat együtt többszörösen továbbgondolhattuk.
Az egyik izgalmas témánk a networking, vállalkozói kapcsolatépítés volt. Teodóra széleskörű tapasztalata, nemzetközi látásmódja és pozitív attitűdje követendő példa előttem. Saját tapasztalatainak megosztása mellett nagyon sokat jelentett számomra az a tanácsa, hogy ha nem találom meg azt a szakmai közeget, amit keresek, akkor kezdjem el magam alakítani, formálni a sajátomat. Ezt azóta megfogadtam és nagyon sok új helyzetet, tapasztalatot hozott az élmény. Büszkeséggel tölt el, hogy megvalósítottam, amiről beszélgettünk, hálás vagyok a biztatásért.
A legfontosabb tudás, amit a mentor program alatt szereztem, az önreflexiót támogató gondolkodás. Az a szemlélet, hogy időről időre kérdéseket tegyek fel önmagamnak a vezetői szerepemmel, a fejlődésemmel és a vállalkozásommal kapcsolatban a program után is velem maradt és önkritikus gondolkodásra, ezáltal állandó fejlődni vágyásra késztet.

Szakmailag, vezetőként vagy emberileg érezted hatékonynak a programot és miért?

A mentorommal történő beszélgetések és közös munka megerősített abban az elképzelésemben, hogy a szakmai, vezetői és emberi tényezők nem külön „dobozok”, hanem egységet alkotnak, egymást erősítő szerepek. Nemcsak a megfogalmazott, kimondott üzenetekből nyertem megerősítést, hanem Teodóra megnyilvánulásait látva is. Azt láttam rajta, hogy a sikeres vezetők önazonosak, szakmai profizmusuk mellett bátran felvállalják a személyiségüket is.
Ez számomra egy komoly biztatás arra, hogy az előttem lévő vezetői mintákban a siker kulcsát pont a különbözőségben, karakterességben, egyediségben lássam. Mivel egy krízishelyzetben, a járvány közepén kezdődött és a végén fejeződött be a közös munkánk mentorommal, mindenképpen fontos tapasztalat volt számomra belelátni, hogy a humánus, empatikus és érzékeny vezetői mentalitás milyen fontos, és a vezetői sikerrel mélyen összeegyeztethető érték.
A Menedzserszövetség mentorprogramja által rátaláltam a legfontosabb vezetői értékekre: önazonosság, bátorság, bizalom és hitelesség. A mentorálási folyamat végén megfogalmazott mondat pedig cégem mottója lett: Walk the talk.
Mérföldkő, egy stabil alap, az új vállalati szlogenünk lett ez az üzenet, amelyet a Jövő Menedzsere Mentor Program alatt megélt fejlődés és fejlődni vágyás rajzolt ki számomra.

Babics Anna mentora Bodó Teodóra, a magyarországi Bosch csoport és az Adria régió kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatója volt.

A Menedzserszövetség október végén elindította Mi Vagyunk a Jövő Menedzserei! kampányát, melyben az elmúlt időszak mentor programjaiban részt vevő közel 150 mentorált közül kiválasztott 30 olyan fiatalt mutat be, akik kiemelten aktív tagjává váltak a Szövetségnek. Kövessék figyelemmel a sikertörténeteket az InStyle karrier rovatában 30 mini interjún keresztül november 1-től minden nap. 6 kisfilm is készült 12 mentor-mentee párossal, mely a Menedzserszövetség social media felületein és szintén az Instyle karrier rovatában jelenik meg, filmenkként 2-2 páros sikeres munkájáról.

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Kép
Életmód

8 dolog, amit gyakrabban kellene takarítanod az otthonodban, mint gondolnád - naponta lenne az ideális!

Lehet, hogy eddig nem tudtad, de bizony vannak az otthonunkban olyan fontos dolgok, melyeket minden nap érdemes letörölni, letakarítani, ezzel is megakadályozva a baktériumok és kórokozók felhalmozódását.

Kép
Szépség

Cindy Crawford 33 éve csak erre a testápolóra esküszik - ez a száraz bőrűek megmentője!

Cindy Crowford már 25 éves kora óta használja ezt a testolajat, amit kifejezetten a száraz bőrűeknek ajánlunk!

Kép
Életmód

7 varázslatosan hangulatos vár Magyarországon, amit egyszer látnod kell

Számtalan programlehetőség, gyönyörű kilátás, középkori hangulat. Többet nem is kívánhatunk!

Kép
Szépség

A vásárlók azt mondják, úgy kisimítja a ráncokat ez a primer, mintha photoshoppolták volna őket - most akciósan szerezheted be!

A vásárlók szerint nemcsak tartósabbá teszi a sminket, de minden bőrhibát és a tág pórusokat is eltünteti ez a primer! Olyan, mintha photoshoppolták volna a bőrünket.

Kép
Életmód

Tényleg fogyaszt a citromos víz? Utánajártunk!

Gyakran halljuk, hogy a citromos víz mennyi mindenre jó, és a fogyókúrázók egyik csodaszere. Mások ezt kételkedve hallgatják, de mi az igazság? Valóban olyan hatásos, amilyennek mondják vagy ez is csak egy mítosz?

Kép
Életmód

Elrontott filmes plakátok, amik elspoilerezték a csattanót: a nézők szerint ezek a legrosszabbak!

Na ez ám a csalódás! Nem elég, hogy spoiler, de egyenesen a gyártóktól: ezek a filmtörténet legrosszabb filmes plakátjai!