Már ki is fosztották Reese Witherspoon új webshopját

Már ki is fosztották Reese Witherspoon új webshopját

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Facebook
Twitter
Pinterest

Az örök “okos szöszi” szimbólum, Reese Witherspoon üzletasszonyi babérokra tört, ugyanis Draper James néven életmódmárkát alapított! A jelek szerint nem csak színésznőként remekel, hanem az üzleti életben is nagy jövő áll előtte, hiszen alig órákkal a webshop megnyitása után a legtöbb terméket elkapkodták a lelkes online vásárlók. Ha kíváncsi vagy a márka történetére és az Instyle.com által készített interjúra, olvass tovább!


A már most kivételesen sikeres márka elnevezése, a Draper James a színésznő nagyszüleinek neveiből állt össze, utalva a nagyszülők és Reese szoros kapcsolatára, akik meghatározó szerepet töltöttek be a sztár Tennessee-ben töltött gyermekkorában.


“A nagymamám igazi déli asszony volt, ő tanította meg nekem, hogy milyen fontos otthon is szépen kiöltözni és stílusosan fogadni a családot. Ő maga imádta a színes virágokat és mindig gyönyörű dolgokkal vette magát körül, ezt a hangulatot szeretném én is megteremtení a termékeimmel” - meséli Reese, aki büszke déli gyökereire és fontosnak tartja ápolni az ott megtanult szokásokat.


arrives for Premiere Of New Line Cinema And Metro-Goldwyn-Mayer's
arrives for Premiere Of New Line Cinema And Metro-Goldwyn-Mayer's

A színésznő célja egy olyan életmódmárka kialakítása volt, ami széleskörben kínál déli tervezők által készített lakásdekorációt, kiegészítőket és női ruhákat, ezekkel teremtve meg minden otthonban a dél hangulatát. “Olyan termékeket fogunk gyártani, amivel a tervezők a saját hagyományaikat, értékeiket teremtik meg, az egyedi ötleteket szeretném beépíteni a márka stílusába. Én így adózok a szülőföldemnek, amit nagyon szeretek!”- magyarázta a márka koncepciójat az immár üzletasszonyként is tevékenykedő híresség.


Kép

“Takarók, farmerek és ékszerek is kaphatóak a webshopban, alig várom, hogy mit szólnak majd hozzá az emberek! Remélem a közönség is ugyanannyira fogja szeretni a termékeket, mint én! Imádok ezen a projekten dolgozni!”- áradozott a színésznő. Nos, az eladási mutatók az egekben vannak, így nagyon úgy tűnik, hogy Reese márkája igen hosszú életű lesz. A felsorolt termékek mellett egyébként még további lakástextilek, fürdőszobai kiegészítők, kézi táskák, parfümök, sőt még babaholmik is megtalálhatók a márka neve alatt. Reméljük, hazánkba is szállít majd a cég!


Kép

Videók

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

A Ferragamo felfedi az új Signorina Unica illatot

Kép
Életmód

10 étel, ami 40 év felett fontos a dietetikusok szerint

Noha fiatalabb éveikben kevesebben gondolnak a rák és a szívbetegségek kialakulásának kockázatára, a 40-es évek elérése során mindkettő kockázata fennáll. Ez ellen pedig leginkább egészséges életmóddal tehetünk, melynek központi tényezője az étkezés.

Kép
Életmód

Különleges ajánlatok: Akciós belföldi wellness csomagok májusban, amiket nem fogsz tudni visszautasítani

Íme május legjobb akciós wellness ajánlatai! Ha egy kis kikapcsolódásra vágysz, akkor most itt az idő!

Kép
Sztárok

El se hisszük! Sztárok, akik idén ünneplik 60. születésnapjukat - sokuk közülük úgy ragyog, mint 20 évvel ezelőtt!

Sokukon nem is látszik az öregedés! Íme azok a sztárok, akik 2024-ben ünneplik 60. születésnapjukat.

Kép
Sztárok

Harry herceg elárulta: ez volt az a pillanat, amikor tudta, örökre elveszítette Vilmos herceget

Harry herceg és Vilmos herceg 2020 óta nem beszélnek egymással. Mit szólna ehhez Diana hercegné?

Kép
Életmód
Kép
Sztárok

Amikor a pénz beszél: sztárok, akik csak a gázsiért vállalták a szerepet

Pénzből élünk, így hát fontos, mennyit kapunk a munkánkért. Van, amikor a sztárok is csak ez alapján döntenek egy szerepről.