Márka

Kép
Stílus

„Legyünk őszinték, sok nő egyszerűen kövér a leggingshez” – sokkoló nyilatkozatott tett az egyik neves sportmárka alapítója

Áll a bál a Lululemon volt ügyvezetőjének bántó nyilatkozatai miatt, aki szerint vannak olyan nők, akiknek nem való a leggings.

Kép
Promóciók

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Az időtlen férfi illatot a USA keleti partvidéke inspirálta, ahol a márkát alapították 1949-ben.

Kép
Promóciók

Millie Bobby Brown márkája bemutatja első divatkollekcióját - megérkezett a „florence by mills”

Millie Bobby Brown brit színésznő “florence by mills” névre keresztelt márkájának első divatkollekciója az IMG kreatív ügynökség közreműködésével, 2022. október 19-én debütált az ABOUT YOU oldalán.

Kép
Promóciók

Önazonosság, harmónia, magabiztosság: bemutatkozik a PLIÉ

A PLIÉ Závodszky Dalma és Mihályfi Zsófia ötlete alapján kelt életre 2020-ban.

Kép
Promóciók

A divatrajongók imádni fogják ! Megérkezett a magyar piacra a Zalando online divat- és életmód platform

Frissítsd stílusod, vadulj, vagy épp ölts egy elegáns megjelenést, a Zalandoval!

Kép
Stílus

Emily Ratajkowski és a párizsi sikk

A szépséges topmodellt már mindenhogy láthatta a világ: hol ruhában, hol anélkül.

Kép
Stílus

Shakira unta a bikini-választékot, hát tervezett magának egyet

...és miyen remekül sikerült! Élénk, vidám, meglepő- egyszóval akarjuk!

Kép
Stílus

Így viselj logót 2017-ben

Az tavaszi szezonban új csavarral tér vissza a sokat vitatott trend.

Kép
Stílus

Egyenesen Londonból - Az 5 kedvenc trendünk idén őszre

London, mint az 5 nagy divatfőváros egyike már régóta egyet jelent a különc és eredeti divattal.

Kép
Szépség

Meglepetés: Ő a Rimmel új nagykövete

A Rimmel ezekben a percekben tette közzé az új márkanagykövet nevét, aki nem más, mint kedvenc vadócunk, Cara Delevingne.

Kép
Stílus

Álomszép kampány a kaliforniai sivatagból

A kaliforniai sivatagban fotózta 2016-os tavasz-nyári kampányát egyik kedvenc márkánk, a már Budapesten is kapható COS. A fotókat a természet tájainak és elemeinek változó formái ihlették.

Kép
Szépség

Szuper hírek a szépségápolás szerelmeseinek: Új kozmetikai részleggel bővült az H&M

Az H&M szuper hírrel rukkolt elő, ugyanis augusztus 24-én ünnepélyes megnyitó keretén belül került bemutatásra a márka új, az Arc Divatja névre keresztelt szépségápolási termékeket tartalmazó kozmetikai részlege.

Kép
Sztárok

Megdöbbentően szép a hatvanéves Donatella Versace a Givenchy kampányfotóin

Donatella Versace igazi divatzseni, ehhez kétség sem fér, külsejét azonban sok kritika éri, de a Givenchy 2015-ös őszi-téli kollekciójának népszerűsítésére készült kampányképeken igazán jól néz ki a tervezőnő!

Kép
Stílus

Ezért az exkluzív kiegészítőért versengenek a sztárok

Minden divatszakértő jól tudja, hogy bármilyen kiegészítőnél fontosabb a tökéletes táska megtalálása, ami pillanatok alatt megváltoztat egy egész szettet és befektetésnek is kiváló. De vajon melyik táska az, amiért még a sztároknak is heteket kell várni?

Kép
Sztárok

5 divatmárka, amiért megőrülnek az Instagram felhasználók

Manapság már mindenről a közösségi média felületein alkotunk véleményt, előbb olvassuk el a kommenteket mint, hogy kikérnénk a barátaink véleményét egy-egy termékkel kapcsolatban. Éppen ezért mindenki szeretne a legnépszerűbb lenni, a legtöbb követővel és lájkolóval büszkélkedni.

Kép
Stílus

6 alapdarab, amibe megéri befektetned

A legrégebbi stíluskérdések közé tartozik az ár-minőség egyensúlyának vitatása. Vajon melyik a jobb? A kevés, de drágább minőségi darab, amit sokáig használhatunk vagy az az okos döntés, ha mindent a lehető legolcsóbban veszünk meg, még akkor is ha ez a minőség kárára megy? Marisa Webb divatszakértő elárulja, mire érdemes nagyobb összeget költeni!

Kép
Stílus

Nem hittük volna! Ennyit keresnek a külföldi bloggerek!

Hosszas találgatások után végre akadt egy blogger, aki be meri ismerni, hogy bizony nem kis összegeket kap egy-egy szponzorált Instagram posztért illetve blogbejegyzésért. Danielle Bernstein, a weworewhat.com bloggere nyíltan mesélt a Harper's Bazaar szerkesztőinek arról, valójában mennyit is keresnek a népszerű bloggerek.

Kép
Sztárok

Már ki is fosztották Reese Witherspoon új webshopját

Az örök “okos szöszi” szimbólum, Reese Witherspoon üzletasszonyi babérokra tört, ugyanis Draper James néven életmódmárkát alapított! A jelek szerint nem csak színésznőként remekel, hanem az üzleti életben is nagy jövő áll előtte, hiszen alig órákkal a webshop megnyitása után a legtöbb terméket elkapkodták a lelkes online vásárlók. Ha kíváncsi vagy a márka történetére és az Instyle.com által készített interjúra, olvass tovább!

Kép
Promóciók

La Martina: Ahol a kényelem találkozik a stílussal

A La Martina márkát Lando Simonetti, egy olasz származású argentin üzletember alapította 1985-ben, miután hazatért az USA-ból, ahol addigi divatipari karrierjét alapozta.