Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffiti művész a divatkampányokat

Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffiti művész a divatkampányokat
Forrás: Forrás: Michael Nagle/The New York Times

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Facebook
Twitter
Pinterest

Illegális, amit csinál, mégis rajonganak érte a luxusmárkák!

Michael De Feo, graffiti művész már több, mint két évtizede fedi el burjánzó virágmintákkal a luxusmárkák hirdetéseit. Kitakarja a hírességeket és modelleket, (akiknek a márkák rengeteget fizettek, hogy képviseljék őket), sőt magát a terméket vagy a márkanevet is. Cserébe viszont sokkal figyelemfelkeltőbbek és izgalmasabbak az így átalakított kampányképek.

2015-ben egy gerilla művészcsoport adott kulcsot De Feonak a New York-i buszmegállók hirdetési felületéhez, hogy bevonják a vállalati kommunikáció megkérdőjelezéséről folyó diskurzusba. Ő pedig titokban átfestette többek között a Dior plakátját, majd egyre elismertebb lett a luxusbrandek körében. Az Echo már piacra dobott egy kendőkollekciót, melyet a graffitijei díszítenek, jutalékot kapott a Neiman Marcus-tól és szerepelt a Christian Louboutin közösségi média kampányában is.

De Feo, akinek a beceneve egyébként Flower Guy próbál egyensúlyozni aközött, hogy együtt is működjön a márkákkal, de fel is forgassa a világukat. Szerintünk jól halad! Nézd csak...

Galéria / 11 kép

Látnod kell, hogy alakítja át ez a graffitis a divatkampányokat

Megnézem a galériát

És ezt láttad már?

Galéria / 20 kép

A legbotrányosabb divatkampányok

Megnézem a galériát

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Kép
Szépség

A vásárlók azt mondják, úgy kisimítja a ráncokat ez a primer, mintha photoshoppolták volna őket - most akciósan szerezheted be!

A vásárlók szerint nemcsak tartósabbá teszi a sminket, de minden bőrhibát és a tág pórusokat is eltünteti ez a primer! Olyan, mintha photoshoppolták volna a bőrünket.

Kép
Életmód

Tényleg fogyaszt a citromos víz? Utánajártunk!

Gyakran halljuk, hogy a citromos víz mennyi mindenre jó, és a fogyókúrázók egyik csodaszere. Mások ezt kételkedve hallgatják, de mi az igazság? Valóban olyan hatásos, amilyennek mondják vagy ez is csak egy mítosz?

Kép
Életmód

Elrontott filmes plakátok, amik elspoilerezték a csattanót: a nézők szerint ezek a legrosszabbak!

Na ez ám a csalódás! Nem elég, hogy spoiler, de egyenesen a gyártóktól: ezek a filmtörténet legrosszabb filmes plakátjai!

Kép
Életmód

A legmeglepőbb titkok Sisi és Ferenc József történelmi nászról

Sisi a történelem egyik legnagyobb hatású nőalakja volt, most pedig megismerheted Ferenc Józseffel kötött házasságának részleteit!

Kép
Életmód

Egy hétig követtem Katalin hercegné diétáját: sokkal nehezebb volt, mint gondoltam

Katalin hercegné étrendje nem való mindenkinek, csak akkor próbáld ki, ha nagyon elhivatott vagy!

Kép
Sztárok

Szabó Kimmel Tamás: "Engedjük már el, hogy a férfiak nem sírnak!" - #Képesvagyok podcast S2E4

A #Képesvagyok podcast legújabb adásában Szabó Kimmel Tamás volt a vendégünk. Beszélgettünk a gyermekkoráról, nevelési stílusáról, maximalizmusról, határhúzásokról, a közelgő negyedik X-ről és persze legújabb filmjéről.