ROCÍO CRUSSET AND FERNANDO VERDASCO A SPRINGFIELD KARÁCSONYI NAGYKÖVETEI

ROCÍO CRUSSET AND FERNANDO VERDASCO A SPRINGFIELD KARÁCSONYI NAGYKÖVETEI

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Facebook
Twitter
Pinterest

A Springfield, a Cortefiel Csoport fiatalos és hétköznapi divatmárkája bemutatta a karácsonyi kampányát, amelynek főszereplője Fernando Verdasco háromszoros Davis-kupa győztes teniszjátékos és Rocío Crusset topmodell.



A kampány valódi élettörténetek által inspirált találkozásokról és váratlan barátságokról szól: egy kortárs karácsonyi filmet mutat be az ünnep erejéről. A Keep in touch célja, hogy kapcsolódjon globális közönségéhez a két nagyköveten keresztül.
A Springfield új divatkampánya a karácsonyi időszak alatt kialakult váratlan kapcsolatokról szól. „A karaktereik által megtestesített életstílus nagyon ismerős volt Rocío és Fernando számára: munkájuk miatt folyamatosan utaznak és mozgásban vannak, csupán az érkezések és az indulások között élhetik a magánéletüket. A karaktereiken keresztül megismerhetünk számos parallel történetet, különböző kapcsolatokat és találkozásokat azok között, akik hazatérnek a családjukhoz az év ezen pontján” – mondta Alexandra Fraco, a Springfield marketingigazgatója.



A filmben két idegen véletlenszerű találkozását és egy váratlan barátság kezdetét követhetjük végig, láthatjuk varázslatos összekapcsolódásukat, ami meglepetésszerűen történik akár élőben, akár a közösségi médián keresztül.


Fernando Verdasco a kampány során bemutatta a hétköznapi oldalát: hasonlóan másokhoz, ő is néha rendetlen, vagy épp tűzbe megy a barátaiért, rendkívül érzelmes, számára legfontosabb a család. Folyamatosan kapcsolatban van a rajongóival és hálás a támogatásukért, ebből is látszik, mindenkivel nyitott és kedves. Fernando megtestesíti a Springfield férfit: természetes és érzelmes. A kampányban ugyanezt a könnyed, hétköznapi karaktert képviselte, aki közvetlen és humoros stílusával elvarázsolja és megnevetteti az embereket, köztük Rocíot is. „Egész nap egyedül forgattam, és amikor megérkezett – korábban nem ismertem őt - kicsit megijedtem. De ahogy megismerkedtünk, rájöttem, milyen fantasztikus és nagyszerű időt töltöttünk el együtt. Mondhatni, eléggé összehangolódtunk.”
A Keep in touch évek óta ez az első televíziós megjelenése a márkának. A történetszálban a Springfield bemutatja a női és férfi kollekció kulcsdarabjait is. „Nagyon örülünk, hogy Rocío és Fernando velünk dolgozik nagykövetként egy olyan projektben, ahol a természetes profilunkon keresztül akarunk kapcsolódni a közönségünkhöz.” – mondta Luis González, a Springfield vezérigazgatója. A kampányt novembertől mutatják be online formában a myspringfield.com oldalon és a márka további csatornáin.



Videók

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Kép
Életmód

Robert Pattinson is bevallotta! 8 film, amikben az intim jelenetek valósak voltak

Robert Pattinson egyik filmjében nem színlelte az intim jelenetet, egy interjúban elárulta, hogy valójában is megtörtént! Ezekben a filmekben a színészek tényleg szeretkeztek...

Kép
Sztárok

Döbbenetes képek! A Baywatch sztárjának exfelesége hajléktalan lett: ruhák és élelmiszerek után kotorászott a kukában

Szörnyű sors az, ami a Baywatch sztárjának exfelesége kapott az élettől: a bántalmazó kapcsolat után hajléktalan lett Loni Willisonból.

Kép
Sztárok
Kép
Életmód

Nem csak az alkohol káros! A 10 leghizlalóbb ital, amit messziről kerülj!

Amikor fogyókúrázunk, hajlamosak vagyunk elfeledkezni arról, hogy bizony nem csupán az étel által bevitt kalóriák számítanak, hanem azok is, melyeket megiszunk. Ugyanis bár sokan nem gondolnák, rengeteg kalóriát lehet bevinni az italokkal is, és nem, nem csak az alkoholosak rendelkeznek magas kalóriatartalommal. De nézzük is, mely italok fogyasztása nem ajánlott.

Kép
Szépség

Heti AKCIÓ: A legjobb arcmaszkok 800 Ft alatt - bőrtípus és bőrprobléma szerint

Nagyon szuper akciós arcmaszkokat találtunk a Notino heti ajánlatában!