„A feltűnő logót viselő férfiak csak kalandot keresnek” – állítják a kutatók

„A feltűnő logót viselő férfiak csak kalandot keresnek” – állítják a kutatók
Forrás: Edward Berthelot/Getty Images

Promóciók

Bioderma Atoderm: Egy évtizede tartó gondoskodás a száraz és ekcémás bőrnek

Életmód

A szakértők szerint ennyi pénzt kellett volna megtakarítanod 30 éves korodig: Neked összejött ez az összeg?

Promóciók

Fedezd fel a Kazar Party Edit Kollekciót és legyél az est királynője!

Promóciók

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Promóciók

A Holt-tengerből a fürdőszoba polcaira

Szépség

8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete

Promóciók

Engedd szabadjára a benned élő istennőt!

Promóciók

Megújulással és bővítéssel zárja az évet a Dr. Rose Magánkórház

Facebook
Twitter
Pinterest

Lehet, hogy a logómintás luxustermékek elveszítik nagyhatalmi státuszukat?

A felső-közép réteget a feltűnő, távolról is rikító logómintáról és márkajelzésről lehet felismerni, míg a valódi értelemben vett intellektuális elit számára a luxuslogók viselése érdektelen vagy kifejezetten kellemetlen, de vajon mit gondolsz erről te? És mit gondol a fiatalok többsége?

Valóban van összefüggés a logó mérete és az azt viselő személy hűséghez való hozzáállása között?

Kép
forrás: Edward Berthelot/Getty Images

A Personality and Social Psychology Bulletin szaklapban a megjelent tanulmány azt próbálta meg feltárni, hogy van-e összefüggés a gazdagság látványos megnyilvánulása és a férfiak elköteleződése, hűsége között.

A Michigani Egyetem hallgatóinak két képet mutattak: mindkettőn egy Ralph Lauren felső szerepelt. Az egyiken egy szemet szúró, túlméretezett logó volt látható, a másikon egy diszkrétebb méretű. Majd megkérdezték az egyetemistákat arról, hogy mit gondolnak a ruhadarabok viselőiről, a kérdőívben 0-100 között tudták értékelni a lehetséges válaszokat.

Nem férjanyag

A kutatásban résztvevő diákok válaszainak kiértékelt eredménye szerint a hivalkodó logómintát és logót viselő férfiak csak kalandot, kötöttségek nélküli szexuális kapcsolatot keresnek, mintsem szerelmit.

Kép
forrás: Edward Berthelot/Getty Images

A luxusmárkákat régóta a magas társadalmi pozícióval azonosítjuk, ugyanakkor a férfiak különböző okokból viselik a nagy divatcégek termékeit. A visszafogott márkajelzés a konvencionális társadalmi státuszt jelezheti, míg a feltűnő logó a pénzzel való kérkedés jele. Így is meg lehet megkülönböztetni a férjnek való férfiakat

- mondta a kutatás vezetője, Daniel Kruger, aki hozzáfűzte azt is, hogy a diákok véleménye szerint azok, akik rajonganak a kirívó márkajelzésért ruháikon és kiegészítőiken „gyakran flörtölnek”, „egyszerre több nővel is randiznak” és „tudatosan más barátnőivel is kikezdenek”.

Te mit viselsz szívesen a ruháidon?
Nagy logót. Lássák csak, hogy milyen drága darab van rajtam!
Még van, aki logómintát visel? Ciki!
Megosztom az eredményt

Kattints a galériába, ismerd meg a világ leggazdagabb üzletasszonyait – és a történet mögöttük!

Galéria / 10 kép

A világ 10 leggazdagabb nője 2022-ben

Megnézem a galériát
Tovább olvasok

Videók

Promóciók

Bioderma Atoderm: Egy évtizede tartó gondoskodás a száraz és ekcémás bőrnek

Életmód

A szakértők szerint ennyi pénzt kellett volna megtakarítanod 30 éves korodig: Neked összejött ez az összeg?

Promóciók

Fedezd fel a Kazar Party Edit Kollekciót és legyél az est királynője!

Promóciók

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Promóciók

A Holt-tengerből a fürdőszoba polcaira

Szépség

8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete

Promóciók

Engedd szabadjára a benned élő istennőt!

Promóciók

Megújulással és bővítéssel zárja az évet a Dr. Rose Magánkórház

Kép
Szépség

10 frizura, ami teljesen elrontja a megjelenésed - olcsó és igénytelen hatást keltenek!

Bizony a klasszikusnak mondható frizurák között is akadnak olyanok, amik képesek egy másik, nem tervezett irányba elbillenteni az összképet.

Kép
Sztárok

Cuki kisfiúból csini kamaszlány: Így változott meg Shiloh Jolie-Pitt az évek alatt

Nézd meg, hogyan változott Shiloh Jolie-Pitt az évek során!

Kép
Sztárok

Valóra vált álmok! Avagy a sztárvilág 13 legszebb és legdrágább menyasszonyi ruhája

Ha valaki hát a sztárok bizony szeretik a lehető leglátványosabb formában megadni a módját annak a bizonyos nagy napnak, és ez alól a esküvői ruha sem kivétel.

Kép
Sztárok

Akkor és most: Így néznek ki most az Addams Family filmek sztárjai

A '90-es évek ikonikus filmjeinek listájáról bizony az Addams Family sem hiányozhat!

Kép
Sztárok

Sztárok, akik híres nagyszüleik hasonmásai, mi pedig eddig észre se vettük

„Mint két tojás”, „nem esett messze az alma a fájától”, „kiköpött mása” – nem egy, nem két mondás próbálja szemléltetni másokkal, hogy két ember között mekkora hasonlóság is van, még annak ellenére is, ha több generációnyi idő van köztük.