Promóciók
Mutatjuk, mi lesz a divat a magyar tervezők szerint



Promóciók
Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Promóciók
A Holt-tengerből a fürdőszoba polcaira
Áprilisban tartották meg a régió egyik legnagyobb divateseményét, a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) a Várkert Bazárban. A szervezők legnagyobb örömére a 2019 / 20 – as őszi-téli kollekciókra minden eddiginél nagyobb volt a hazai és a nemzetközi érdeklődés.
Az olasz szakemberek mellett Budapesten járt a divatvilágot kritikus szemmel illető Diet Prada, a Vogue magazin több külföldi munkatársa, a nagy divatfővárosok bemutatóinak első sorából ismert japán Amiaya ikrek illetve New Yorkból érkezett a Fashionista.com újságírója és egy neves márkatanácsadó is.

Fotó: HFDA / TheFulldog
Tervező: Abodi
Bemutatta legújabb kollekcióját többek között az a nyolc magyar márka – az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsányi és a Zsigmond Dóra menswear - akik részt vesznek az olasz divatkamara mentorprogramjában és a milánói divathéten is prezentáltak februárban.
De bemutatott több más népszerű magyar és régiós márka is, akik szerint a nemzetközi trendekhez hasonlóan a következő hűvös szezonban menő lesz a ruhával vagy szoknyával kombinált a nadrág, a zakó, a kockás minta, a feltűnő vállmegoldások illetve a bőr egy kis grunge -al, disco stílussal és minimalizmussal keverve. A vezető színek várhatóan a fekete, a fehér, a bézs, a piros és a kék különféle árnyalatai lesznek.

A látványos bemutatók és prezentációk mellett egy sajtótájékoztató keretében jelentették be a Hiventures valamint a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) stratégiai megállapodását, melynek értelmében kölcsönös szakmai támogatást nyújtanak egymásnak a divat és dizájn területén tevékenykedő startupokat érintő programjaikban, illetve közösen alakítják a terület fejlesztésével kapcsolatos elképzeléseiket.

Integratív szakmai szervezetként az MDDÜ folyamatosan keresi az olyan együttműködéseket nemzetközi, illetve hazai szakmai partnerekkel, amelyek hozzájárulnak a hazai divat- és dizájnipar nemzetközi versenyképességének növeléséhez, a régiós vezető szerep eléréséhez, és ezeken keresztül a turisztikai országmárka építéséhez – mondta Bata-Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója.
A divathét alatt hirdették ki a MOL és a Magyar Divat & Design Ügynökség közös, Fresh Corner formaruhatervező pályázatának eredményét. A zsűriben a MOL és az MDDÜ munkatársai mellett részt vett a Glamour főszerkesztője, Maróy Krisztina illetve a Nemzeti Múzeum főmuzeuológusa, Simonovics Ildikó. A szakmai zsűri mint tervezői, mint funkcionális szempontból a friss diplomás divattervező, Vass Aranka Adelina egyszerre elegáns, hétköznapi és játékos kapszulakollekcióját tartotta a legjobbnak a beérkezett pályaművek közül.

Annak ellenére, hogy a fenntarthatóság divatos szó, a divat sajnos még nem válik automatikusan fenntarthatóvá. Pedig a divatvilág és ipar egyik legközpontibb kérdése a fenntarthatóság. A Magyar Divat & Design Ügynökség dolgozói kiemelten fontosnak tartják, hogy a főváros a turisztikai látványosságok mellett a környezettudatosságáról is ismert legyen a jövőben, ezért egy hosszútávú együttműködésben állapodott meg a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvánnyal, akik az ügynökséghez hasonlóan elengedhetetlennek tartják a környezetvédelemmel és a klímaváltozással kapcsolatos ismeretek fejlesztését és annak hatásaival szemben való fellépést. Idén mellőztük a divathétről a műanyag poharakat és a szívószálat és behoztuk az újrahasznosított papírt. A következő szezonra várhatóan elkészül a hazai divatipar fenntarthatóságát vizsgáló, átfogó tanulmány, melynek megállapításait beépítjük a rendezvényeinkbe is. – jegyezte meg a divatipari divízió igazgatója, Forintos-Szűcs Anita, aki reméli, hogy a fiatalabb generációnak már természetes lesz ez a fajta gondolkodás.
Tématámogatás. Készült a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. támogatásával.

Promóciók
Bioderma Atoderm: Egy évtizede tartó gondoskodás a száraz és ekcémás bőrnek

Életmód
A szakértők szerint ennyi pénzt kellett volna megtakarítanod 30 éves korodig: Neked összejött ez az összeg?

Szépség
8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete

Promóciók
Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Promóciók
A Holt-tengerből a fürdőszoba polcaira
Puskás-Dallos Péter: “Amit meg kell alapoznom a családunkban, az a problémák kibeszélése - amiket az elmúlt 38 évben hajlamos voltam inkább magamba temetni” - #Képesvagyok podcast 01.
Puskás-Dallos Péter énekes, színész, műsorvezető, lelkes állat- és környezetvédő aktivista, és nemrég új titulus birtoklója: édesapa. Petivel a családi háttérről, bizonyítási kényszerről, társadalmi érzékenységéről, gondoskodó személyiségéről, nemi sztereotípiákról, az apaság megéléséről és álmai műsoráról beszélgettünk.
Frufru előtt és után: 12 sztár, akit teljesen megváltoztatott ez a frizura
Semmi kétség, hogy egy frufru megváltoztathatja az arc egész szerkezetét, sőt még a megjelenésünket is.
7 ital, ami segíti a fogyást: pörgetik az anyagcserét, égetik a zsírt és teltségérzetet adnak!
Nemcsak bizonyos ételek, hanem italok is jelentősen hozzájárulhatnak testsúlyod csökkentéséhez. A hatékony eredményhez természetesen a megfelelő étrend mellett a mozgás sem elhanyagolható, de a következőkben bemutatott italok is sokat segíthetnek!
Selena Gomez megmutatta a tél legegyszerűbb, de legstílusosabb manikűrjét - egyszerűen imádjuk!
Selena Gomez manikűrtippjeit mindig örömmel fogadjuk!
Tuti vételek! 10 kiegészítő 10 ezer forint alatt, amivel nem lőhetsz mellé a téli szezonban
Ezeket a kiegészítőket biztosan imádni fogod a télen!
Ő volt Patrick Swayze gyönyörű felesége: 67 évesen így néz ki Lisa Niemi Swayze
Patrick Swayze és Lisa 33 évig élt boldog házasságban!