Mark Molnar - Új kedvenc a magyar tervezők között

2014. március 1.
Szerző: admin

Új kedvencünk van a magyar dizájnerek között: íme a Mark Molnar 2014-es tavasz-nyári kollekciója.


Molnár Márk, a 24 éves, különleges vízióval rendelkező divattervező, aki autodidakta módon sajátította el a divattervezés titkait, 2010-ben alapította a nevét viselő Mark Molnar luxus divatmárkát. Célja, hogy tökéletes, időtlen darabokat tervezzen, amelyek az enyhén provokatív és merész kliensei titokzatos, elegáns oldalát és mindenekelőtt nőiességét hangsúlyozzák.
A budapesti székhelyű tervezőnek bennfentes körökben gyorsan híre kelt. Kollekciói, melyek tökéletesen tükrözik Molnár Márk összetéveszthetetlen és kifinomult stílusát, egyik napról a másikra szóbeszéd tárgyává váltak a főváros informáltabb köreiben.


A sikeres 2013. őszi / téli szezon után a Mark Molnar második kollekcióját a nyári évszak szabad és gondtalan életérzése inspirálta. A melegebb napok derűs életmódjának megfelelően, a jelenlegi kollekciót az elegancia és a sportos viselet egyedülálló ötvözete jellemzi.
A kollekció darabjai lazán és fesztelenül simulnak titokzatos viselőjére és mindemellett megadják neki a könnyed mozgás szabadságát, valamint a jólöltözöttség felemelő érzését, mikor Mark Molnar designt visel. A tervező a kollekció elkészítése során férfi szabású sziluetteket alkalmazott, valamint olyan alapanyagokat használt fel, amelyek kellemesen viselhetőek a tavaszi-nyári hónapokban, mint például a puha vászon, pamut-viszkóz és a strapabíró vászon. Továbbá, puha báránybőrből, szarvasbőrből, bivaly- és pyhtonbőrből készült darabok emelik ki az idei tavasz-nyári kollekció szemet gyönyörködtető alkotásait.


Nőies, kicsit játékos és egyidejűleg funkcionális kiegészítők, mint például a szarvas- és pythonbőrből készült és nyúl-, pézsma-, valamint perzsa bárányszőrmékkel díszített nagyméretű clutchok, shopper- és válltáskák, hátizsákok, valamint övek teszik a kollekciót teljessé.
Hasonlóképpen az elmúlt őszi-téli szezon kollekciójához, jelenleg is a fekete szín dominál, amely egyben a márka védjegyét is képezi. A tervező ezzel kíván hozzájárulni vasárlóinak stílusos, kozmopolita, kellemes és könnyed életmódjához, mialatt az egyén öltözködése elegánsan és időtlenül hat.

Fotók: Barna Bálint. Make-up: Kertész Kata. Haj: Kozma Norbert. Modell: Péter Dorina (VM Model)