Legyen Divat a Női Vezető! - Babics Anna: „Napról napra biztosabb vagyok abban, hogy mi a saját utam”

Legyen Divat a Női Vezető! - Babics Anna: „Napról napra biztosabb vagyok abban, hogy mi a saját utam”
Facebook
Twitter
Pinterest

A Menedzserszövetség és az InStyle is kiemelt feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére. 2022 tavaszán, második alkalommal kerül a magazin oldalaira a „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány, ezúttal a Menedzserszövetség 43 női vezetőjének főszereplésével, akiknek gondolatairól többet megtudhatsz az online megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből.

Most Babics Anna, a HelloLama Creative alapítója osztja meg tapasztalatait a női vezetői szerepkörről!

Kép

Mi a mottód?

Vállalkozásom, a HelloLama Creative mottója így hangzik: Walk the talk. Ne csak beszélj róla, csináld is meg! Mivel kommunikációs és marketing területen segítjük az ügyfeleinket, különösen fontosnak tartom azt hangsúlyozni, hogy a jól hangzó kampányüzenetek és céges megnyilvánulások mögött mindig fontos a stabil értékháló, a valódiság, a hitelesség és a tettek.

Mit gondolsz, te minek, melyik tulajdonságodnak köszönheted, hogy vezetővé váltál?

Dinamizmus, feladattudat és pimaszság. A kreatív szektorban rengetegen dolgoznak jó ötletekkel, de a kulcs számomra a megvalósítás. Ha egy feladattal találkozom, én mindig azt keresem, hogyan lehetne azt minél lendületesebben, a lehető legjobban megoldani. Vezetőként, ha munkáról volt szó, sosem kíméltem magam, a száz százalék volt a minimum. Az évek során megtanultam jól dicsérni, önbizalmat adni, magabiztossá tenni másokat – ez egyébként nagyon jó érzés nekem is. A humorérzék és egy kis pimaszság pedig nagyon sokat jelent a hétköznapokban.

Ha egyetlen szóval kellene jellemezned vezetői stílusodat, mi lenne az?

Bátor. Vezetőként számomra nagyon fontos, hogy allűrök és játszmák nélkül, őszintén vállaljam a véleményemet, a váratlan helyzetekben is önmagamat adjam. Napról napra magabiztosabb vagyok abban, hogy mi a saját utam, és nem félek ezen haladni. Nagyon szívesen engedem magamhoz közel a munkatársaimat és az ügyfeleimet is, a bizalmat és az odafigyelést eddig mindenkitől sokszorosan kaptam vissza.

Ha voltak nehézségek, hullámvölgyek, mi segített átlendülni ezeken? Milyen tanácsot adnál ezen a téren a jövő női felsővezetőinek?

Szerintem nagyon fontosak a beszélgetések, és hogy a nehézség esetén a vezető is merjen kérdezni, segítséget kérni. A vezetői szerep sokszor tehet magányossá, amikor a te válladon nehezedik a kisebb és nagyobb döntések súlya. Ha van körülötted egy jól működő kapcsolati háló, az biztonságot ad és megnyugtat.

Mi a titkod, vezetőként hogyan tudsz egyensúlyban maradni, miként töltődsz fel?

Minden napomat sétával indítom, tízezer lépés alatt nem kezdődhet el a munka. Ilyenkor fejben rendszerezem a teendőimet, és van időm kreatív ötleteken gondolkodni. Ha éjszakába nyúlik a munka, töltök magamnak egy pohár pezsgőt és meggyújtok egy gyertyát – egy laptopot nézve is tudni kell jól érezni magunkat!

Szerinted a munkatársak, üzleti partnerek mit értékelnek legjobban egy vezetőben?

Az egyik kulcsszó a karizmatikus vezetés – a hiteles, önmagát adó, játszmáktól mentes vezetői stílus hatékony és pozitív légkört teremthet. Ugyanakkor nekem személy szerint nagyon fontos, hogy szeretetteljes, empatikus, közvetlen embernek lássanak – ami a mindennapokban fontos érték, annak egy cégvezetésben is annak kell lennie.

A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében, az InStyle magazin divatfotó-sorozatában résztvevő mind a 43 női vezető gondolatairól többet megtudhatnak az instyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből. Reméljük, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek tanácsai és tapasztalatai motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára. A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. A divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.

Fotó: Pejkó Gergő Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: GARMIN

Videók

Kép
Szépség

Híres magyar nők, akik nem titkolják, hogy plasztikáztattak

Míg régen a végtelenségig tagadták a nők a plasztikai beavatkozásaikat, addig napjainkban ez már egyáltalán nincs így.

Kép
Sztárok

A kor tényleg csak egy szám! Avagy 10 sztárpasi, aki 50 felett sem vesztett szexi külsejéből

A hírességek körében nem egy olyan szexi sztárpasit tartunk számon, aki bizony az ötödik iksz felett sem vesztett szemrevaló külsejéből.

Kép
Sztárok

Imádjuk! SJP bebizonyította, hogy ezt a csúnya mintát igenis lehet stílusosan viselni

Sarah Jessica Parker ruhája egyszerre klasszikus és izgalmas.

Kép
Életmód

A legmegdöbbentőbb meglepetések! 13 Oscar-jelölt alkotás, ami végül nem nyerte meg a legjobb filmnek járó díjat

Az Oscar-jelöltek névsora hosszú évtizedek óta tud nagy meglepetéseket okozni.

Kép
Életmód

5 dolog, amit sose mondj az egyedülálló barátaidnak

Ahogyan Beyoncé is mondaná (azaz énekelné), „szingli, csajok, fel a kezekkel”, ha titeket is a most következő megjegyzések valamelyikével próbáltak megvigasztalni szakítás után!