KENZO x H&M: Itt az új kollaboráció

2016. május 25.
Szerző: Instyle

A H&M bejelentette legújabb designer-együttműködését, méghozzá a KENZO-val, a vibráló és játékos párizsi divatházzal, amely a globális kultúra energiáját használja fel egyedülálló és fiatalos stílusának megalkotásához. A KENZO x H&M kollekció 2016. november 3-ától lesz kapható a világ 250 kiválasztott H&M-üzletében, valamint online.

Carol Lim és Humberto Leon kreatívigazgatók elhozzák a KENZO szellemiséget a H&M-hez ezzel a különleges kollekcióval, mely férfi- és női ruhákat, valamint kiegészítőket is tartalmaz” – olvasható a mai napon kiadott sajtóközleményben.

2016 őszének nagy dobása: KENZO x H&M

Mióta 2011-ben csatlakoztak a divatházhoz, Carol Lim és Humberto Leon saját divattrendet teremtett a merész színekkel és életteli mintákkal játszó kollekcióikkal, amelyeket nagyszabású divatbemutatókon, művészekkel való együttműködések által és kreatív digitális kampányokon keresztül mutatnak be a nagyközönségnek.

A globális hatásokat és hagyományos elemeket újrakeverték, és az utca energiájával ötvözték, ami egyszerre inspiráló és a világon minden rajongó számára elérhető kollekciókat eredményezett. A KENZO divatháznál a divat a szabadságot, az örömöt és az egyéniséget fejezi ki mindenki számára.

“Alig várjuk, hogy mindenkivel megoszthassuk a KENZO x H&M világát annak minden kreativitásával, vidámságával és divat iránti szenvedélyével együtt” – mondta Ann-Sofie Johansson, a H&M kreatív tanácsadója.

“A H&M-mel való együttműködés során nagyban gondolkozunk, feszegetjük a határokat, és a KENZO divatház új energiáját világszerte mindenkinek el akarjuk hozni” – mondta Carol és Humberto, a KENZO kreatív igazgatói.

Ti is várjátok már az új kollaborációt?

A Kenzo-sztori

A 2013-as tavasz-nyári kampány

A francia KENZO divatházat 1970-ben alapította egy japán dizájner, Kenzo Takada, aki 1964-ben költözött Párizsba. A gyors sikereket követően a nyolcvanas években már férfi- és gyerekruhákat is árulni kezdtek. Ma a világ egyik legnagyobb luxusbirodalma az LVMH fennhatósága alatt. Humberto Leon és Carol Lim 2012 óta kreatív igazgatói a KENZO márkának, amely olyan híres rajongókat tudhat maga mellett, mint Beyoncé, Zooey Deschanel, Swizz Beatz, Selena Gomez, Spike Jonze, Joan Smalls, Lorde vagy Rihanna.

A VILÁG EGYIK LEGNAGYOBB H&M ÜZLETE NYÍLIK BUDAPESTEN – KATTINTS!