2018 az ő évük lesz: 3 feltörekvő márka, amiért már most rajong a divatszakma

Forrás: Getty Images
2018. május 16.
Szerző: Ujvári Viki

Nem csak a trendek szaporodnak, hanem a márkák is.

Szerencsére minden évre, sőt minden szezonra jut egy-egy olyan új, ám szemrevaló márka, aminek a divatmogulok is nagy jövőt jósolnak. A sikerhez sokszor elég egy celeb, aki valamelyik rohangálós napján végiglejt a feltörekvő, tehetséges kis csapat valamelyik kreációjában, és persze az se hátrány ha a közösségi oldalakon is jól pörgetik a lapokat.

Olvasd el ezt is!
2018 nagy divatreménységei: ezekért a márkákért rajonganak a legtöbben most az Instagramon

Pár jó poszt már félsiker, onnan pedig már csak néhány lépés az influencerek tábora, akik örömmel bólintanak rá mindenre, ami akár már nyomokban is hordoz magában egy kis éltethető-fantáziát.

A kiegészítők környékén nézelődtünk!

1.) A brit C.Nicol luxustáskáit egyre többen imádják, ami elég ígéretesen hangzik, hiszen a februári divathét után kerültek fel csak igazán trend-radarra.

2.) A cipőkből sosem elég elvén haladva következzen egy újabb márka, aminek papucs-surranói már most is a kedvencek táborában vannak. A koreai Yuul Yie lábbelijeit sokan a gyöngyös, vagy a fémes részletei miatt imádják annyira.

3.) Mercedes Salazar, minden bizonnyal a divatkedvelők egyre növekvő merészségét célozta meg. A kolumbiai tervező fülbevalóira mindent lehet mondani, de azt nem, hogy unalmasak.

Olvasd el ezt is!
Újabb cég állt be a sorba: íme egy kampány, amiben a vásárlók kapták a főszerepet!
Nézd meg a galériánkat - 11 kép
A divathetek legtutibb street style kiegészítői!

whowhatwear.co.uk