2018 nagy divatreménységei: ezekért a márkákért rajonganak a legtöbben most az Instagramon

Forrás: getty images
2018. február 16.
Szerző: Ujvári Viki

Nem kell mindig megmaradni a jól bevált dolgoknál.

Ha az átlagosnál kicsit többet pörgeted az internetes portálok divattal kapcsolatos füleit vagy a közösségi média megunhatatlan alkalmazásait, akkor talán már te is ismered azokat az apró ismertetőjegyeket, amelyekkel az egyes divatházak szívesen dolgoznak. Pontosan ettől lesz valami "versaces", "dolces" vagy éppen "wanges".

Olvasd el ezt is!
Emeld új szintre a stílusod! Avagy 6 szuper inges trükk, amit már holnap kipróbálhatsz

A jó öreg brandekkel tehát már képben vagyunk, így jöhet egy kicsit más stílus, valami új!

1.) Inspirációs forrásink kiapadhatatlanok, ezt pedig olyan új márkák frissítő szelének is köszönhetjük, mint Ganni. A név mögött egy dán házaspár áll és 2009 óta töretlenül valósítják meg közös, divattal kapcsolatos álmaikat.

2.) A párizsi Wanda Nylon-t, Johanna Senyk alapította és 2012-ben még inkább esőálló ruhákban utazott, mostanra viszont bővült a választék minden téren.

3.) A Neous cipői tökéletesen ötvözik a divatot a művészettel. A lábbeliket Londonban tervezik és Olaszországban formálják valósággá.

4.) Ben Taverniti 2015-ben alapította az Unravel Project-et, ami kicsit újragondolja az eddig bevált formákat. Manapság ez a vonal nagyon menő, talán pont ezért választott már Rihanna is ebből.

5.) Han Wen alig két éve van jelen a divat színterén, és egyre többen imádják a New York-i tervező avantgárd stílusát.

Olvasd el ezt is!
5 tökéletes ruhakombináció, ami sosem megy ki a divatból
Nézd meg a galériánkat - 7 kép
Ezek a leginstagramozhatóbb trendek: te melyiket nem próbáltad még?

popsugar.com