Újabb cég állt be a sorba: íme egy kampány, amiben a vásárlók kapták a főszerepet!

Forrás: pinterest
2018. május 11.
Szerző: Ujvári Viki

A valóságot ábrázolni egyre menőbb!

Pár évvel ezelőtt még látványosan szétretusált modellekkel próbáltak minket költekezésre buzdítani, majd valami megváltozott és nem csak a plus size lett hatalmas divat, hanem mindennemű természetesség is.

Olvasd el ezt is!
Szétretusálták a címlapját - nyílt levélben fakadt ki a híres modell, Gigi Hadid

Egyre jobban alakul át az a szűrő, ami eddig szigorú keretek közé szorította a modelleket. Nem csak a Tommy Hilfiger gondolta úgy, hogy mozgáskorlátozott emberekkel is lehet ütős kampányt összedobni, hiszen az egyik legnagyobb beauty cég is egy albínó lányban látta meg azt a szépséget amit keresett, na és a photoshop mentes fürdőruha kampányról se feledkezzünk meg.

Egész egyszerűen 2018-ra a divatvilág felnőtt ahhoz, hogy meglássa, hangzatos nevek és dollár milliókat érő modellek nélkül is össze lehet hozni egy olyan kampányt, ami aztán becsalogatja a boltba az arra fogékony közönséget.

A Primark legutóbbi kampányában egész egyszerűen vásárlóik a modellek.

forrás: Primark

Ennél emberközelibb pedig azt gondoljuk nem is lehetne: semmi megrendezett jelenet, semmi retus, csak a valóság.

forrás: Primark
forrás: Primark

A két kis cukisággal búcsúznánk!

forrás: Primark
Olvasd el ezt is!
Már tudjuk, honnan örökölte szépségét: Ashley Graham legújabb fürdőruhakampányában édesanyjával pózol – FOTÓK
Nézd meg a galériánkat - 9 kép
Így nézne ki, ha színesbőrű modell szerepelne a legnagyobb mainstream kampányfotókon