Pár évvel ezelőtt még látványosan szétretusált modellekkel próbáltak minket költekezésre buzdítani, majd valami megváltozott és nem csak a plus size lett hatalmas divat, hanem mindennemű természetesség is.
Egyre jobban alakul át az a szűrő, ami eddig szigorú keretek közé szorította a modelleket. Nem csak a Tommy Hilfiger gondolta úgy, hogy mozgáskorlátozott emberekkel is lehet ütős kampányt összedobni, hiszen az egyik legnagyobb beauty cég is egy albínó lányban látta meg azt a szépséget amit keresett, na és a photoshop mentes fürdőruha kampányról se feledkezzünk meg.
Egész egyszerűen 2018-ra a divatvilág felnőtt ahhoz, hogy meglássa, hangzatos nevek és dollár milliókat érő modellek nélkül is össze lehet hozni egy olyan kampányt, ami aztán becsalogatja a boltba az arra fogékony közönséget.
A Primark legutóbbi kampányában egész egyszerűen vásárlóik a modellek.
Ennél emberközelibb pedig azt gondoljuk nem is lehetne: semmi megrendezett jelenet, semmi retus, csak a valóság.
A két kis cukisággal búcsúznánk!
Így nézne ki, ha színesbőrű modell szerepelne a legnagyobb mainstream kampányfotókon