Végre valódi nők! A fast fashion márka egy korszakalkotó fehérnemű kampánnyal készült a mellrák elleni küzdelem hónapjára

Végre valódi nők! A fast fashion márka egy korszakalkotó fehérnemű kampánnyal készült a mellrák elleni küzdelem hónapjára
Forrás: Primark

Promóciók

Life is a Celebration - Ünnepeld a hétköznapi pillanatokat is!

Promóciók

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Szépség

8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete

Promóciók

Engedd szabadjára a benned élő istennőt!

Promóciók

Ünnepeld velünk a szépséget! - Prix de Beauté - A szépség nagydíja 2023

Stílus

Az olasz nők stílusának 7 titka, aminek utánozhatatlan megjelenésüket köszönhetik

Promóciók

Stílusosan az őszi utakon

Facebook
Twitter
Pinterest

A mellrákszűrés fontossága, felismerése és kezelése kapcsán szerencsére egyre több nagyvállalat szólal fel.

A mellrák elleni küzdelemhez szerencsére egyre több olyan nemzetközi cég is csatlakozik, akik népszerűségüknek köszönhetően nagyobb hangot és figyelmet adhatnak a témának a közösségi médiumok platformjain. Kampányaikkal olyan korosztályok figyelmét is felhívhatják a megelőzés, és így a vizsgálatok fontosságára, akiket bár statisztikailag még viszonylag ritkán érint ez a betegség, ettől függetlenül a prevenció szempontjából elkerülhetetlenül fontos az, hogy hozzájuk is eljusson ez az üzenet.

Az 1969 óta létező ír Primark is így gondolta, amikor október elején ismét útnak indította legújabb a rózsaszín hónapra időzített kampányát, ezzel is támogatva azokat a jótékonysági szervezeteket, akik nemcsak segítenek a mellrákos betegeknek, de egész évben azon dolgoznak, hogy egyre több nő merjen élni az önvizsgálat lehetőségével és vegyen részt a kötelező szűrővizsgálatokon.

Célunk az, hogy megkönnyítsük a mellrákban szenvedő nők mindennapjait a kezelés és a gyógyulás minden szakaszában, valamint népszerűsítsük a lehetséges megelőző intézkedések, például az önvizsgálat fontosságát

- írják az oldalukon.

A melltartóknál a textúrák mellett a kényelmes varrásokra is nagy hangsúlyt helyeztek, és úgy alakították ki őket, hogy alkalmazkodjon a legkülönfélébb igényekhez, így maximális kényelmet és önbizalmat adva azoknak a nőknek is, akik esetleg a betegség után lábadoznak. A fehérneműk mellett pedig pizsamáknál és a különféle otthoni daraboknál is a komfortszint volt a fő irány. A cég már tavaly is kiemelt szerepet adott a mellrákon átesett nőknek, így nem is volt kérdés, hogy idén is a lehető legőszintébb oldaláról közelítik meg a dolgot...

A fájóan valódi és néhol felkavaró, ám kétségtelenül több szempontból korszakalkotó fehérneműkampány képeit galériánkra kattintva láthatod!

Galéria / 8 kép

A Primark fehérnemű kampánya a mellrák elleni küzdelem hónapjára

Megnézem a galériát

Videók

Promóciók

Bioderma Atoderm: Egy évtizede tartó gondoskodás a száraz és ekcémás bőrnek

Promóciók

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Szépség

8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete

Promóciók

Engedd szabadjára a benned élő istennőt!

Promóciók

A Holt-tengerből a fürdőszoba polcaira

Promóciók

Ünnepeld velünk a szépséget! - Prix de Beauté - A szépség nagydíja 2023

Promóciók

Stílusosan az őszi utakon

Kép
Életmód

Visszaszámlálás indul: 6 film, ami ráhangol az ünnepi időszakra

A december minden túlzás nélkül az ünnepekről szól, ideje hangolódni!

Kép
Sztárok

Fegyveres rablás, szerelemféltés: 10 sztár, akinek szülei gyilkosság áldozatai lettek

A sztárok életében is vannak olyan fejezetek, amikről karrierjük során tényleg csak pár interjúban hajlandók mesélni - és ez valahol teljesen érthető.

Kép
Sztárok

Láttad már? Ilyen szép nő volt fiatalon a Titanic idős Rose-át alakító Gloria Stuart - fotók

Gloria Stuart angol-amerikai csillagot a legtöbben az 1997-es Titanicból ismerik, mint az idős Rose-t megformáló színésznő, pedig a 2010-ben elhunyt tehetség ennél sokkal többet tett le az asztalra élete során.

Kép
Életmód