Estée Lauder Companies Mellrák Elleni Kampány

Estée Lauder Companies Mellrák Elleni Kampány
Forrás: Estée Lauder

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Facebook
Twitter
Pinterest

Az Estée Lauder Companies 30 éve vezető szerepet játszik a mellrák elleni mozgalomban.

Evelyn H. Lauder közreműködésével 1992-ben létrejött a híres rózsaszín szalag, amely azóta a mellrák elleni küzdelem és ezzel együtt a rózsaszín október szimbólumává vált, emellett a vállalat elindította mellrák elleni kampányát. Ezzel a jelentőségteljes cselekedettel egy, a mai napig elkötelezett globális mozgalmat keltett életre, amellyel missziónk egy mellrák nélküli világ mindenki számára.

Az Estée Lauder Companies globális mellrák elleni összefogásán és az Estée Lauder Companies Charitable Foundation alapítványon keresztül eddig több, mint 108 millió dollárt gyűjtöttünk életmentő kutatás, edukáció, és orvosi szolgáltatások támogatására. Adományainkkal globális szinten a Breast Cancer Research Foundation munkáját támogatjuk. A Breast Cancer Research Foundation egy non-profit szervezet, amely a mellrákkal kapcsolatos kutatás támogatására jött létre.

Kép
forrás: Estée Lauder

Magyarországon az oktatásra a korai felismerés fontosságára helyezzük a hangsúlyt. Idén is, mint minden évben, az online és szaküzleteinkben kapható rózsaszín szalaggal ellátott, limitált kiadású termékek értékesítéséből befolyt összeg 50%-ával az Estée Lauder Companies a Primavera Alapítvány tevékenységét támogatja. A Primavera Alapítvány célja a korai felismerésre való figyelemfelhívás, valamint mozgó szűrőközpontokat telepít ki az ország több pontjára, ezzel olyan nőket is elérve, akik más módon nem, vagy csak nehezen, férnek hozzá ilyenfajta egészségügyi szolgáltatásokhoz.

Itt találod az alapítvány adatait, ha te is szeretnéd támogatni a mellrákmegelőzést: MKB Bank 10300002-20164131-00003285

Budapesten, október 11-én az Estée Lauder Companies Mellrák Elleni Összefogás keretében lehetőségünk nyílt néhány órára plusz energiafelhasználás nélkül LED izzók segítségével rózsaszínre festeni a Művészetek Palotáját. Ezáltal felhívjuk a figyelmet az edukáció és a korai felismerés fontosságára, valamint kimutatjuk tiszteletünket az érintettek és családtagjaik előtt. Az eseményen felszólalt Egyedi Anikó az Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója, Sydney Van Den Bosch modell és Tánczos Lilla modell, személyi edző és túlélő, Vadászy András a Primavera Alapítvány képviselője. A beszélgetést Pordán Petra, TV és rádiós műsorvezető koordinálta. Az est során Bizják Dóra zongoraművész lépett fel.

Jobbról: Pordán Petra (TV és rádiós műsorvezető), Egyedi Anikó (Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója), Tánczos Lilla (modell, személyi edző és túlélő),Sydney Van Den Bosch (modell), Vadászy András (Primavera Alapítvány képviselője)
forrás: Estée Lauder
Jobbról: Pordán Petra (TV és rádiós műsorvezető), Egyedi Anikó (Estée Lauder Kft. ügyvezető igazgatója), Tánczos Lilla (modell, személyi edző és túlélő),
Sydney Van Den Bosch (modell), Vadászy András (Primavera Alapítvány képviselője)

A lokális kampányhoz többek között csatlakozott Sydney Van Den Bosch, aki számára kiemelten fontos a korai felismerésre való figyelemfelhívás.

A mellrák elleni kampány szívügyem, mivel a család által és egyénileg is érintett vagyok a témában. Nem volt kérdés számomra, hogy felvállalom-e a saját harcom. A célom pedig csupán annyi volt, hogy másoknak segíteni tudjak és ha általam csak egy nő is ment el szűrésre, már megérte.

- Sydney Van Den Bosch
Kép
forrás: Estée Lauder

További információt a weboldalon találsz:

https://www.esteelauder.hu/Rozsaszin_szalag_kezdemenyezes
https://www.elcompanies.com/en/our-commitments/the-breast-cancer-campaign
https://www.bcrf.org/partners/corporate/estee-lauder-companies/

Videók

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Promóciók

Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!

Életmód

A legboldogabb nők 6 közös tulajdonsága

Promóciók

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Promóciók

Amit Wildhorn képvisel, bekúszik az ember bőre alá

Kép
Szépség

A vásárlók azt mondják, úgy kisimítja a ráncokat ez a primer, mintha photoshoppolták volna őket - most akciósan szerezheted be!

A vásárlók szerint nemcsak tartósabbá teszi a sminket, de minden bőrhibát és a tág pórusokat is eltünteti ez a primer! Olyan, mintha photoshoppolták volna a bőrünket.

Kép
Életmód

Tényleg fogyaszt a citromos víz? Utánajártunk!

Gyakran halljuk, hogy a citromos víz mennyi mindenre jó, és a fogyókúrázók egyik csodaszere. Mások ezt kételkedve hallgatják, de mi az igazság? Valóban olyan hatásos, amilyennek mondják vagy ez is csak egy mítosz?

Kép
Életmód

Elrontott filmes plakátok, amik elspoilerezték a csattanót: a nézők szerint ezek a legrosszabbak!

Na ez ám a csalódás! Nem elég, hogy spoiler, de egyenesen a gyártóktól: ezek a filmtörténet legrosszabb filmes plakátjai!

Kép
Életmód

A legmeglepőbb titkok Sisi és Ferenc József történelmi nászról

Sisi a történelem egyik legnagyobb hatású nőalakja volt, most pedig megismerheted Ferenc Józseffel kötött házasságának részleteit!

Kép
Életmód

Egy hétig követtem Katalin hercegné diétáját: sokkal nehezebb volt, mint gondoltam

Katalin hercegné étrendje nem való mindenkinek, csak akkor próbáld ki, ha nagyon elhivatott vagy!

Kép
Sztárok

Szabó Kimmel Tamás: "Engedjük már el, hogy a férfiak nem sírnak!" - #Képesvagyok podcast S2E4

A #Képesvagyok podcast legújabb adásában Szabó Kimmel Tamás volt a vendégünk. Beszélgettünk a gyermekkoráról, nevelési stílusáról, maximalizmusról, határhúzásokról, a közelgő negyedik X-ről és persze legújabb filmjéről.