Beszéljünk egy kicsit a Burberryről.

Forrás: adamkatzsinding.com
2019. február 26.
Szerző: Ujvári Viki

Fura ruhák, csúnya cipők, a tervezők mit akarnak ezzel vajon mit akarnak üzenni a világnak?

Amikor Riccardo Tisci - korábban olyan nagy márkába lehelt egy teljesen új életet, mint a francia Givenchy és a Dior - csatlakozott a Burberryhez , már sejthettük, hogy a londoni székhelyű, brit márka egy teljesen új arculatot kap. A lógóváltással együtt pedig egy modernebb hullám korszaka köszöntött ránk és bár nem könnyű megszokni ezt az új irányt, nem lesz lehetetlen felvenni a ritmust ezzel a vonallal sem.

Olvasd el ezt is!
Retró időutazás: Ilyenek voltak a divathetek a '80-as években

A 2019-es őszi, téli kollekcióban a megszokott, letisztult vonalvezetést merészebb szabások, anyagok és megvalósítások tették még különlegesebbé.

forrás: popsugar.co.uk
És most nem csak a kabátokra gondolunk.

A '90-es évek hatása nem is kérdéses, ahogy az sem, hogy Tisci próbált kicsit fiatalosabb vonalat belevinni a márka megszokott stílusába, így nem csak a ruhákon érezhető egy új kor szele, hanem a lábbeliken is.

forrás: popsogar.co.uk
A maga módján a Burberry is piacra dobta saját 'csúnya cipőit'.

A színek, a megvalósítások és az összkép is tökéletesen tükrözi Tisci merészségét, amit hosszútávon remélhetőleg a szakma is értékel majd.

Kimondottan merész.
A bemutatón egyébként elektronikus zene szólt.
Olvasd el ezt is!
Idén ősszel menő lesz, ami eddig a legnagyobb divatbaki volt