Az instagram szupersztárja saját bőrápolási márkát indít

Forrás: Facebook
2019. március 13.
Szerző: InStyle

A sminkesnek, aki egy bloggal kezdte és mára 34 millió Insta követőjével az internet egyik legbefolyásosabb alakjává vált, ez már a harmadik brandje lesz. Nagyon várjuk már!

A 35 éves, iraki szülőktől született amerikai sminkes, Huda Kattan évek óta elképesztő népszerűségnek örvend. 2013-ban alapította meg a Huda Beauty nevű márkát, amelynek első terméke egy sor műszempilla volt. Kim Kardashian is szerette őket, így aztán nem volt kérdés, hogy a Huda Beauty amúgy is nagy népszerűsége az egekbe szökik majd.

Azóta a vállalkozóvá avanzsált blogger már mindenféle listára felkerült őrületes bevételeivel. Egyetlen szponzorált Instagram posztért kb. 18 000 dollárt (kb. 5 000 000 Ft) is megkeres már. Rúzsai, alapozói és highlighterei szinte az összes makeup tutorial videóban felbukkannak egy ponton. A Huda beauty mellett amúgy van már egy márkája, a Kayali nevű parfüm brand, amelyet testvérével visz.

forrás: Instagram
Huda Kattan

A brand teljesen elkülönül majd a Huda Beautytól, saját arculata lesz - mondta Huda.

-

Az biztos, hogy 2019-ben piacra dobják az új márkát, többet viszont nem tudni, mert az Insta-sztár semmi mást nem hajlandó elárulni. Az biztos, hogy a sminkelés mellett a saját arcápolására is nagy figyelmet fordított (ahogy az ebből a Youtube videóból is kiderült), így abban biztosak lehetünk, hogy hatásos termékek várhatók tőle.

Nézegess képeket Huda vad sminkjeiről, sőt nézd meg, hogy nézett ki az orrműtétje előtt, amikor még nem volt mestere sem a highilghternek, sem a kontúrozásnak!

Nézd meg a galériánkat - 6 kép
Huda legdurvább sminkjei