Alicia, aki közismerten büszke formás, kerekded idomaira, büszkén vállalta a megtisztelő felkérést, hiszen a nemzetközi kapmány, az egyéniséget, a hitelességet és a stílusosságot ünnepli a “Live In Levi’s” gondolata köré épülve. A sztár egy kifejezetten a kampányhoz írt dallal is készült, aminek a 28000 Days nevet adta.
Az első kifejezetten nőknek készült farmert a Levi's 1934-ben dobta piacra, amit azóta egy jó farmerből egy tökéletes, a női alakot kiemelő alapdarabbá fejlesztett a márka.
"Arra jöttem rá, hogy ízig-vérig farmerpárti vagyok. Farmerben érzem magam igazán kényelmesen, magabiztosan, vonzónak és erősnek” – vélekedik Alicia Keys. “A Levi’s minden nőért van, akárcsak a zene, mindenkihez szól. Összehozza az embereket, bármilyen életet is éljenek vagy bárhonnan is jöjjenek" - nyilatkozta az énekesnő, aki reméli, minden nő megtalálja a személyiségét legjobban kifejező darabot a kollekcióból.