Megújult a SPAR kommunikációja

Megújult a SPAR kommunikációja

Promóciók

Bioderma Atoderm: Egy évtizede tartó gondoskodás a száraz és ekcémás bőrnek

Promóciók

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Szépség

8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete

Promóciók

Engedd szabadjára a benned élő istennőt!

Promóciók

A Holt-tengerből a fürdőszoba polcaira

Promóciók

Ünnepeld velünk a szépséget! - Prix de Beauté - A szépség nagydíja 2023

Facebook
Twitter
Pinterest

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.

A kampány az üzletlánc alapértékeit hangsúlyozza, fő üzenetként a minőség jelenik meg benne. Két új reklámfilm is készült, a hónap végén jelennek meg a közterületi reklámok, az instore megjelenések pedig a SPAR Csoport üzleteiben erősítik a kampány üzenetét.

A Magyarországon immár 26 éve stabilan jelenlévő SPAR folyamatosan figyeli a fogyasztói igényeket, és ezek alapján az idei kommunikációban a márkát a kezdetektől stabilan jellemző legmarkánsabb értékéhez nyúl vissza, így kerül a fókuszba a minőség, mint a vásárlók egyik legfőbb elvárása, illetve a vállalat egyik legfontosabb értéke.

Kép

A kampány egészének alapját a SPAR meghatározó üzletpolitikája jelenti: minőségi szolgáltatások, minőségi termékek és minőségi vásárlói élmény. Az élet nagy pillanatai, az összetartozás fontossága és természetesen maga a SPAR-minőség, mint fő üzenet jelenik meg az üzletlánc vadonatúj kampányában.

„A tavalyi 25. éves reklámkampányunk rendkívül sikeres és eredményes volt, így nehéz feladatnak bizonyult az idei évi koncepció megalkotása. Maga az alkotó folyamat, melynek során ez az új irány kikristályosodott, remek csapatmunkát hozott magával. A team minden tagja kreativitással fordult a márka felé, házon belül és ügynökségi vonalon is. Amire pedig a legbüszkébbek vagyunk, az maga a végeredmény, amit üdítő színfoltnak érzünk a hazai kiskereskedelmi reklámok között. Bízunk benne, hogy a fogyasztók is olyan szeretettel fogadják majd, mint amivel készítettük” – hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A minőség nemcsak a kommunikációban, hanem a megjelenítésben és a kivitelezésben is helyet kapott. A cél egy érzelmes, mégis lendületes kampány megvalósítása, amelyben mindenki egy kicsit magára ismerhet, előtérbe helyezve az emberi kapcsolatok és a minőségi pillanatok fontosságát. Az új szlogen „minőség. szeretem” kifejezi ezen élmények összességét az élet minden területén, így az élelmiszervásárlásban is.

A kampány egyes elemei print és online felületeken egyaránt láthatók lesznek, helyet kapnak újsághirdetésekben, épülethálókon, city-light posztereken, televíziós reklámokban, padlómatricán, de készültek bejárati kapu felületek, polczászlók, szórólapok és az áruházakban óriástáblákkal is találkoznak majd a vásárlók. A kampány elemei a későbbiekben a budapesti metrókocsikra, a mozgólépcsők melletti plakátokra és a Combino villamosokra is felkerülnek. Az épülethálón megjelenő reklámban – Budapesten a Bocskai úton, az Allee közelében – a szív motívum a SPAR innovatív megoldások iránti elkötelezettségének jegyében ledes világítással elevenedik majd meg.

Az arculatváltás stratégiai tervéért, koncepciójáért és teljes lebonyolításáért a SPICE Communication felel.

Videók

Promóciók

Bioderma Atoderm: Egy évtizede tartó gondoskodás a száraz és ekcémás bőrnek

Promóciók

Az amerikai sportmárka, a Gant bemutatja új férfi illatát - Lepd meg vele kedvesed!

Szépség

8 ajándékötlet karácsonyra, amitől minden beauty rajongónak eláll a lélegzete

Promóciók

Engedd szabadjára a benned élő istennőt!

Promóciók

A Holt-tengerből a fürdőszoba polcaira

Promóciók

Ünnepeld velünk a szépséget! - Prix de Beauté - A szépség nagydíja 2023

Kép
Életmód

Vedd komolyan a jeleket: 14 apró tünete annak, hogy a stressz már árt az egészségednek

A szervezetünk jelez, méghozzá időben, úgyhogy vedd komolyan te is!

Kép
Sztárok

A villanyt ők se hagyják égve! Avagy 5 meglepő dolog, amin még a királyi család is spórol

Annak ellenére, hogy a brit királyi családnak óriási vagyona van, bizony még az ő esetükben is előfordul, hogy bizonyos dolgokon muszáj spórolniuk... Nézzük, mi az, amire ők sem költenek szívesen.

Kép
Sztárok

Sztárok, akik nyitott kapcsolatban élnek

Vannak sztárok, akik azt vallják, a monogámia hosszú távon nem működik, ezért nyitott házasságban élnek.

Kép
Sztárok

Nem hiába imádjuk! George Clooney romantikus dolgot tett Amalért a vörös szőnyegen

A 2023-as év rengeteg sztárpár szerelmének hozta el a véget, ám ez George és Amal Clooney kapcsolatára szerencsére nem volt igaz.

Kép
Életmód

15 hihetetlen, de igaz történet borzasztó szomszédokról

Rossz szomszédság török átok – tartja a magyar mondás, melynek az az alapja, hogy a török hódoltság idején (1541-1699-ig) az Oszmán Birodalom ketté szelte a Nagy-Magyarország területét és a határvidéken lakóknak számolniuk kellett a török portyákkal, rablással, fosztogatással. Ha a töröktől nem is kell tartaniuk, a következő tizenöt történet legalább ilyen kellemetlen volt a megosztóinak, akik pokoli szomszédot kaptak, akik az őrületbe kergették a környezetüket.