Petra Collins, félig magyar származású fotós és rendező édesanyja szülőhazáját és nyaralásai helyszínét, Magyarországot használta inspirációként a Gucci napszemüveg vonala számára készített új reklámfilmjében. A történet elején a nagymamánál nézik a tévét (mely magyarul beszél) a gyerekek, majd amint a nagyi elalszik, betesznek egy videókazettát és megtudjuk, hogy a nagymama szemüvegei varázslatosak. A gyerekek el is csennek néhányat és felfedezőútra mennek, ahol valóban álomszerű, varázslatos dolgokat látnak például a Gellért Fürdőben.
Az elmúlt néhány szezonban a Gucci még a korábbiak
Az elmúlt néhány szezonban a Gucci még a korábbiakhoz képest is erőteljesebben diktálja a trendeket. A tervezőváltással megjelent egy elképesztően gazdag, excentrikus és maximalista vízió, mely hatással van sok-sok más divatházra is. Tökéletes időzítéssel fokozza szezonról szezonra ezt a látványos trendet és végre valahára alternatívát mutat a már kifulladó minimalizmusra. Szóval nem sok menőbb márka van jelenleg a Guccinál, így még büszkébbek vagyunk erre a videóra!