Így készült az InStyle novemberi divatanyaga
Less bele ennek a hamisítatlan őszi fotózásnak a részleteibe! :)
Le a kalappal a KELE Clothing jótékonysági kampánya előtt! A magyar márka az Autistic Arttal és a Mosoly Otthon Alapítvánnyal közösen világszínvonalú kampánnyal segít az autista betegeken. A kampány címe egy hashtag is egyben: #SharingIsMultiplying.
Magyar modell még sosem érte el azt, mint Axente Vanessa, aki fiatal kora (még csak most lesz 19) ellenére szédületes sebességgel vette be a divatvilág összes fővárosát, ikonikus magazincímlapját, divatkampányát és kifutóját. Minden idők első magyar szupermodelljének felfedezőjével, az Attractive Models tulajdonosával, Fehér Orsival beszélgettünk.
Axente Vanessa tavaly ősszel lett a Chanel szépségtermékeinek arca és azóta folyamatosan jelennek meg újabb és újabb kampányai. Ezúttal egy videó került nyilvánosságra, amely a Perfection Lumiére Velvet termékcsaládot népszerűsíti a magyar topmodell álomszép arcával.
Tegnap este tartotta a párizsi divathét keretein belül a 2014. őszi divatbemutatóját a H&M Studio – ez az új neve a H&M szezonális kollekciójának, amely szeptember 4-től világszerte elérhető lesz körülbelül 250 üzletben, és online. A show-n természetesen a H&M új arca, Miranda Kerr is megjelent.