Ezt a 7 dolgot SOHA ne csináld reggel!

Ezt a 7 dolgot SOHA ne csináld reggel!
2016. december 16.
Szerző: V. Zsófi

A reggeli rutinod meghatározza az egész napodat, ha úgy érzed, hogy nincs energiád vagy nem vagy elég produktív, könnyen lehet, hogy felkelés után elköveted valamelyik hibát az alábbiak közül.

1. Ne nyomd meg a szundi gombot

Alvásspecialisták szerint rossz ötlet megnyomni a kecsegtető még tíz perc alvást ígérő gombot. Minden alkalommal, amikor mégis megteszed és visszaalszol, megkezdesz egy alvási ciklust, amit nem fogsz tudni befejezni, ezért aztán fáradtabban és lustábban fogsz felébredni.

2. Ne maradj összegömbölyödve az ágyban

Amikor felébredsz, nyújtóztasd ki a karjaidat és a lábaidat még az ágyban fekve. Minél inkább kinyújtózol, annál boldogabb és magabiztosabb leszel napközben. Akik ébredés után összegömbölyödnek az ágyban, mint egy cica, azoknak nagyobb valószínűséggel lesznek stresszesek és álmosak napközben.

3. Soha ne az legyen az első, hogy csekkolod az emailjeidet

Csinálj olyasmit ébredés után, ami produktív, ne csak pörgesd a bejövő üzeneteidet zombi üzemmódban.

4. Ne hagyd bevetetlenül az ágyad

Bármilyen lehetetlennek tűnjön is, ha beveted reggelente az ágyadat, attól növekedhet a produktivitásod a nap további részében is! Plusz ez az apró, de fontos szokás bevezetése segíthet más változások meghozásában is.

5. Ne igyál kávét

Csupán azt tanácsoljuk, halaszd kicsit későbbre az első csésze fekete elfogyasztását. Kutatások bizonyítják, hogy legalább egy órának el kell telnie az ébredés és a kávéivás között, mert amikor felkelünk a szervezetünk kortizolt termel, ami egyébként is segít ébren lenni, egyre több és több koffeinra lesz szükségünk, ha ilyenkor kávézunk. Ha tudod, húzd el egészen 9:30-ig az első kávé elfogyasztását, akkor már tuti nem zavarsz be vele a szervezetednek!

6. Ne ébredj sötétben

A biológiai óránk érzékeny a fény mennyiségére, ha sötétben ébredsz, összezavarodhat az agyad és álmosabbá tehet. Ne sötétíts be éjszakára, ha pedig még nem világosodik, amikor ébredsz, akkor minél előbb kapcsolj fel egy erős fényforrást.

7. Ne gondold, hogy nem számítanak a szokásaid

A tudósok szerint limitált az akaraterőnk, ha kis dolgokra fecséreljük és elhúzzuk vele a reggelt, kevesebbe energiánk lesz a nap folyamán. Fókuszálj arra, hogy minél előbb elkészülj és fejlessz ki egy rutint, ami lehetővé teszi, hogy automata üzemmódban végezd el a készülődést, tartogasd későbbre az akaraterődet és a döntéshozó energiáidat!

Te hány pontban vagy "bűnös"?

Napi horoszkóp április 26.: az Ikreknek végre jut idejük a kikapcsolódásra is, a Szüzek motivációt keresnek

Ma is érdemes elolvasnod a napi horoszkópod, mert izgalmas üzeneteket küldtek a csillagok!

Ezt a salátát eszi többek között Julia Roberts és Giselle Bündchen is, hogy mindig bomba formában legyenek

Hogy mitől néznek ki ilyen jól a színészek és színésznők, modellek és egyéb hírességek a magazinok címlapjain? Nyilván a photoshopnak köszönhetően. A való életben viszont az egészséges életmódnak, a heti többórás edzéseknek és a diétás, szuper egészséges fogásoknak köszönhetően - legalábbis mindegyikük ezt állítja, amikor felteszik nekik ezt a bizonyos kérdést.

Napi horoszkóp április 25.: a Bikáknak komoly ügyben kell állást foglalniuk, a Szüzek számára fontos mások boldogsága

Ma se feledkezz meg a horoszkópodról, mert izgalmas dolgokat tudhatsz meg a csillagok állásából!