Újabb cég döntött úgy, hogy többé nem hazudik a vásárlóinak – Neked tetszenek a Photoshop-mentes fotók?

2017. november 21.
Szerző: Ujvári Viki

A divatkampányok nem a legjobb iránymutatást adják az egészséges énképhez vezető úthoz.

Egy gondosan felépített marketing mögött ott áll a Photoshop is, pár jól irányzott kattintással bármiből és bárkiből a tökéletesebbnél is tökéletesebb alkotható.

Olvasd el ezt is!
Idén is túl duci volt a kifutóra, a leghíresebb plus size modell pedig csúnya fricskával üzent a Victoria's Secretnek

Aztán ezekkel a kreált műfotókkal megtelnek a lapok, az utcák és az egész város. A gépezet tehát folyamatosan pörög, az észérveinket pedig kicselezik a látottak, és a vizuális hatás teljesen a hatalmába kerít minket, miközben a nagy átlag valahol arra vágyik, hogy magához hasonló emberi emberekkel találkozzon.

A szépséghibákkal nincs semmi baj, a különlegesség gyönyörködtet, pont ezért nem futószalagon kerültünk erre a világra. A társadalom elvárásainak pedig egyre több cég próbál megfelelni, és ebbe a sorba állt be a Missguided is.

A modelleken látható striák igaziak!

Nyáron már az ASOS is inkább a valóság oldalára állt, sőt az American Eagle már 2014-ben beintett a Photoshopnak és Aerie-kampányukat nyersen dobták piacra.

ASOS

Az egészséges énkép lassan fellélegezhet, legalábbis ha a valóság ilyen iramban tör felszínre. A reklámok csalókák! Sose feledd, hogy ez csak a felszín, és a külsőségek sosem írhatják felül azt az embert, aki belül vagy.

Olvasd el ezt is!
Utánajártunk: ez most az Instagram 5 legnépszerűbb darabja