A Victoria's Secret megint beégett - tényleg nem értik, miről szól 2019

Forrás: Getty Images
2019. március 23.
Szerző: Tóth Orsi

Néhány nappal azután, hogy a cég elindult a "sokféleség" útján azzal, hogy a kevésbé sovány Palvin Barbit bevette az angyalai közé, most olyan modell szerződtetésével próbálja bizonyítani a sokszínűség felé nyitását, hogy leesik az állad.

A Victoria's Secret tavaly elég gázos évet zárt, a bevételei folyamatosan esnek, 53 boltját be is kellett zárni. Ez azután történt, hogy Ed Razek, a cég marketingigazgatója arcpirító kommentben reagált Rihanna fehérneműkollekciójának, a Savage X Fentynek bemutatójára és kifejtette a VS érdektelenségét abban a kérdésben, hogy esetleg ők is transgender vagy plus size modelleket alkalmazzanak a különbözőség és sokszínűség jegyében.

forrás: Instagram
A VS velük nyit a sokszínűség felé. Nem tudjuk, hogy sírjunk vagy nevessünk...

Erre múlt héten jött a hír, hogy Palvin Barbara csatlakozik az angyalok táborához. Hogy ezzel a diverzitás felé lépett volna a brand? Haha. Attól, hogy Barbi testzsírszázaléka nem a legalsó határon mozog, még egy magas és jó testű, tipikus fehér modell, aki ráadásul a világ jelenleg egyik leghíresebb arca.

Na de a brand nem tétlenkedett, egy másik modellt, Alexina Grahamet is leszerződtette, aki, így a Victoria's Secret, jól figyelj, első VÖRÖS HAJÚ angyala lett. Wow. Just wow.

Angyalnak lenni egyet jelent azzal, hogy nagy médiaelérése van az embernek. Szóval azt üzenném a fiatal vörös hajúaknak, hogy bármit elérhetnek az életben! Semmi sem lehetetlen.

-
forrás: Pinterest
Nem semmi, egy vöröshajű VS angyal. Hová fajul a világ?!

Mondta Alexis egy interjúban. Szinte könny szökött a szemünkbe. Lehet, hogy a vörös hajúakat csúfolják az (általános) iskolában, de ha egy ekkora cég, amelynek nagy hatása van fiatal lányok százezreinek gondolkodására (bár láthatólag egyre kevéssé van így, amit a csökkenő eladások bizonyítanak) tényleg így gondolkodik a sokszínűségről, akkor bizony nagy a baj.

A Victoria's Secret már jó ideje nem veszi figyelembe a feedbackeket, amelyek leginkább arról szólnak, hogy ahhoz, hogy a brand megítélése ne zuhanjon tovább, sokkal érzékenyebben kellene hozzáállniuk a társadalmi problémákhoz és nyitni a marginalizált közösségek felé is. Hiszen 2019-ben gyakorlatilag minden erről szól, és ez így is van rendjén.

Nézd meg a galériánkat - 6 kép
Barbi és Alexina régóta imádják egymást