Több mint 20 évvel az első szereplése után, Carrie Bradshaw ikonikus táskája TikTok rekordokat döntöget

Forrás: Getty Images
2022. január 28.
Szerző: Ujvári Viki

Bár rajongók tűkön ülve várták a Szex és New York folytatását, az And Just Like Thatet, azért mégis sokan kételkedtek abban, hogy ez a felmelegített és akár több évadra tervezett folytatás tud-e még bármi újat, sőt korszakalkotót mutatni a mai fiataloknak is?! Úgy néz ki, hogy divat tekintetében mindenképp!

Carrie Bradshaw örök? Ez talán már nem is kérdés! Egykoron nők milliói, sőt egy egész generáció talált rá a saját hangjára szettjei által, ami kétségtelenül nagyot dobott a nővé válás első bizonytalanabb évein. Stylistcsere és ötödik ikszen túli élet ide vagy oda, kifinomult és koppintásra született stílusával még most sem tudunk betelni, és úgy néz ki, hogy a TikTok felhasználói is így vannak ezzel!

Olvasd el ezt is!
A rajongók követelik vissza Skippert az And Just Like Thatben - Így néz ki a sorozat egykori színésze most

Na de kezdjük az elején!

A Fendi Silvia Venturini ötlete alapján, 1997-ben dobta piacra a Baguette névre keresztelt táskáját, amit a francia nők inspiráltak. A tervezőnő egy olyan táskát szeretett volna megalkotni, amit úgy lehet hordani, mintha az ember lánya egy vekni kenyeret tartana a hóna alatt. A végeredmény pedig egy olyan téglalap formájú, dupla F-logós, csattal megtoldott, színek textúrák és anyagok széles választékában kapható darab lett, ami szinte azonnal a 2000-es évek egyik legikonikusabb kézitáskájává vált.

És bár a Baguette néhány évre elvesztette It-státuszát, a Fendi nem adta fel és 2019-ben, a nosztalgikus trendek szárnyalása közepette ismét előkapta ezt a darabot, ráadásul egy szuper reklámkampánnyal párosította, amiben a főszerepet Sarah Jessica Parker kapta. És itt hangzott el a már jól ismert ikonikus párbeszéd is...

Asszonyom, szükségem van arra a táskára!

-

Amire a színésznő megfordul és csak annyit mond...

Ó, ez nem egy táska. Ez egy Baguette!

-

A lila flitteres baguette a Szex és New York 3. évadjában tűnt fel először, amikor Carriet a nyílt utcán, fényes nappal kirabolják - és nem mellesleg ott is kijavítja a rablót, mondván ez egy Baguette -, majd közel húsz évvel később, immáron az And Just Like That szériában köszön vissza ismét ez a darab. A nagy belépő pedig olyan jól sikerült, hogy tavaly decemberi premier óta 47%-al nőtt a kiegészítő iránti kereslet, amiben nyilván nagy szerepe volt abban, hogy napjaink trenddiktáló szerepét betöltő TikTokon is hasít a #fendibaguette hashtag, annak ellenére is, hogy a maga közel 1 millió 250 ezer forintos árával nem kimondottan az a pénztárcakímélő darab.

forrás: Getty Images

A rajongók legnagyobb örömére pedig február közepén piacra dobják limitált példányszámban a Fendi x Sarah Jessica Parker kollaborációjából született rózsaszín flitteres Baguettet is, ami egyébként tegnap debütált az And Just Like That 9. epizódjában.

forrás: HBO Max

És ha már Carrie és a stílus! Ezt láttad már?

Nézd meg a galériánkat - 6 kép
5+1 divatlecke, amit Carrie Bradshawtól tanultunk