Carrie Bradshaw örök? Ez talán már nem is kérdés! Egykoron nők milliói, sőt egy egész generáció talált rá a saját hangjára szettjei által, ami kétségtelenül nagyot dobott a nővé válás első bizonytalanabb évein. Stylistcsere és ötödik ikszen túli élet ide vagy oda, kifinomult és koppintásra született stílusával még most sem tudunk betelni, és úgy néz ki, hogy a TikTok felhasználói is így vannak ezzel!
Na de kezdjük az elején!
A Fendi Silvia Venturini ötlete alapján, 1997-ben dobta piacra a Baguette névre keresztelt táskáját, amit a francia nők inspiráltak. A tervezőnő egy olyan táskát szeretett volna megalkotni, amit úgy lehet hordani, mintha az ember lánya egy vekni kenyeret tartana a hóna alatt. A végeredmény pedig egy olyan téglalap formájú, dupla F-logós, csattal megtoldott, színek textúrák és anyagok széles választékában kapható darab lett, ami szinte azonnal a 2000-es évek egyik legikonikusabb kézitáskájává vált.
És bár a Baguette néhány évre elvesztette It-státuszát, a Fendi nem adta fel és 2019-ben, a nosztalgikus trendek szárnyalása közepette ismét előkapta ezt a darabot, ráadásul egy szuper reklámkampánnyal párosította, amiben a főszerepet Sarah Jessica Parker kapta. És itt hangzott el a már jól ismert ikonikus párbeszéd is...
Asszonyom, szükségem van arra a táskára!
-Amire a színésznő megfordul és csak annyit mond...
Ó, ez nem egy táska. Ez egy Baguette!
-A lila flitteres baguette a Szex és New York 3. évadjában tűnt fel először, amikor Carriet a nyílt utcán, fényes nappal kirabolják - és nem mellesleg ott is kijavítja a rablót, mondván ez egy Baguette -, majd közel húsz évvel később, immáron az And Just Like That szériában köszön vissza ismét ez a darab. A nagy belépő pedig olyan jól sikerült, hogy tavaly decemberi premier óta 47%-al nőtt a kiegészítő iránti kereslet, amiben nyilván nagy szerepe volt abban, hogy napjaink trenddiktáló szerepét betöltő TikTokon is hasít a #fendibaguette hashtag, annak ellenére is, hogy a maga közel 1 millió 250 ezer forintos árával nem kimondottan az a pénztárcakímélő darab.
A rajongók legnagyobb örömére pedig február közepén piacra dobják limitált példányszámban a Fendi x Sarah Jessica Parker kollaborációjából született rózsaszín flitteres Baguettet is, ami egyébként tegnap debütált az And Just Like That 9. epizódjában.
És ha már Carrie és a stílus! Ezt láttad már?
5+1 divatlecke, amit Carrie Bradshawtól tanultunk