A klasszikus Burberry kabátot viselő 50 táncos mágikus történetbe repíti a nézőt: egy kisfiú szalad London arany fényben úszó utcáin ajándékkal a kezében, melyet a Burberry ikonikus logója díszít, ragyogó csillámokat szórva szét. A film képi világa szemet gyönyörködtetően szép, megidézi a karácsony ünnepi hangulatát és az ajándékozás valódi lényegét: a két ember közti bensőséges kapcsolatot.
A premier
November 3-án, hétfőn mutatta be a Burberry flagship store-jában legújabb ünnepi kampányfilmjét, melyben szerepet kap David és Victoria Beckham kisfia, a 12 éves Romeo is. A Regent streeti esemény házigazdája Christopher Bailey volt.
Több mint 500 vendég vett részt a bemutatón, többek között a főszereplő Romeo Beckham, a szerelmespárt alakító Hannah Dodds és Anders Hayward, valamint a Beckham házaspár és a Burberry modelljei.
A rövidfilm betétdalát jegyző Ed Harcourt elsőként a premieren adta elő élőben a „The Way that I Live” számot.