A hamarosan aktuálissá váló októberi mellrák elleni küzdelem hónapja keretein belül alkotta meg új kapszula kollekcióját a népszerű cipőmárka. Legfőbb céljuk, hogy bátorítsák és arra sarkallják a női társadalom tagjait, hogy minél gyakrabban menjenek szűrővizsgálatokra és az önvizsgálatot se hanyagolják - megelőzve a nagyobb bajt.
Az új kollekció emellett ünnepli a női sokszínűséget, beleértve a mellformák változatosságát is. A cipőkön varratokat is felfedezhetünk, amelyek együttérzést és tiszteletet fejeznek ki a műtéti melleltávolításon átesett nők iránt.
A vállalat a kollekció teljes bevételét a londoni CoppaFeel! elnevezésű mellrák elleni alapítványnak adományozza, akiknek ezzel egy álmuk válik valóra.
A felemelő üzenetet hordozó és példaértékű kollekció október 1-jén debütál a márka honlapján.
Dizájnnal a mellrák ellen
Számos híresség is hatalmas szívvel van megáldva és hírnevüket ők is jótékony célokra használják fel, így segítve embertársaikon.