5 divattervező, 5 jó ügy - A divatvilág jótékonykodó hírességei

5 divattervező, 5 jó ügy - A divatvilág jótékonykodó hírességei
Facebook
Twitter
Pinterest

5 divattervező, aki nem anyagilag támogat jótékony szervezeteket, hanem kezébe vette az irányítást és sajátot alapított. Kíváncsi vagy, hogy a legnagyobb dizájnerek milyen ügyeket támogatnak? Nézd meg, szerintük hogyan tehetjük jobbá a világot!


1. Donatella Versace


Donatella Versace divattervező
Donatella Versace divattervező

Szervezet: Versace One Foundation


„Kétgyerekes anyaként kötelességemnek érzem, hogy segítsek, és példát mutassak. Támogattam már régebben is jótékonysági szervezeteket, de a 2008-ban Kínában történt földrengés mindent megváltoztatott. Szecsuán tartományt hatalmas katasztrófa érte, és úgy éreztem tennem kell valamit. Segítenem kellett annak a rengeteg károsult gyereknek. Szóval összefogtam egy kínai színésszel, Jet Li-vel, és megalapította a Versace One Foundation-t. Azóta már több központ is nyílt a környéken, hogy támogatást nyújtson a helyi gyerekeknek. Ha pozitívan tudom megváltoztatni a kicsik életét, az egy újabb lépés a szebb világ felé.”





2. Giorgio Armani


Giorgio Armani divattervező
Giorgio Armani divattervező


Szervezet: RED


„Meg vagyok győződve arról, hogy az etika és a nyereség nem zárja ki egymást. A RED egy olyan kezdeményezés, amelynek a koncepciója egy etikusabb üzleti rendszer, a pénzügyi újraszámolás. Mint tudjuk, Afrika legnagyobb csapása az AIDS. A RED lehetőséget kínál az embereknek arra, hogy megvásárolják vágyaikat, miközben nagyvonalúan támogatnak egy fontos ügyet. Ez a szemlélet alapozza meg a sikeres projektünket.”





3. Diane von Fürstenberg


Designer Diane Von Furstenberg divattervező
Designer Diane Von Furstenberg divattervező


Szervezet: Vital Voices


„Minden nő erős. Még nem találkoztam olyan nővel, aki nem az. Ilyen egyszerűen nem létezik. Amikor először hallottam a Vital Voices küldetéséről, tudtam, hogy találtam egy olyan szervezetet, ami abban hisz, amiben én hiszek. Azt képviseli, amit én gondolok - világszerte minden nőnek meg kellene adni azokat a lehetőségeket és eszközöket, hogy sikeresek lehessenek, hogy önmaguk lehessenek. Az én végső küldetésem az, hogy mindent nőt biztosítsak arról, hogy igazán szép és értékes. A legjobb lehet bármiben, amiben csak akarja.”





4. Donna Karan


NEW YORK, NY - SEPTEMBER 10: Designer Donna Karan walks the runway at the Donna Karan New York Spring 2013 fashion show during Mercedes-Benz Fashion Week on September 10, 2012 in New York City. (Photo by Neilson Barnard/Getty Images for Mercedes-Benz Fashion Week)
NEW YORK, NY - SEPTEMBER 10: Designer Donna Karan walks the runway at the Donna Karan New York Spring 2013 fashion show during Mercedes-Benz Fashion Week on September 10, 2012 in New York City. (Photo by Neilson Barnard/Getty Images for Mercedes-Benz Fashion Week)

Szervezet: The Urban Zen Foundation


„Mindig úgy gondoltam, hogyha van egy probléma, kell lennie megoldásnak is. Mint egy naiv gyerek, a hidegháború idején azt mondtam: Fogom magam és elmegyek Oroszországba, beszélek Khrushchevvel. Akkoriban még nem láttam ez milyen nagy gond. Úgy értem, mindannyian csak beszélünk róla, de nincs párbeszéd. Erről szól az Urban Zen - a közösségi párbeszédről. Van egy központunk New Yorkban, ahol az emberek és a vélemények találkozhatnak. Ezt a felfogást kellene használni az oktatásban, ez kell a különböző kultúrák elfogadásához. Nem rólam szól, nem én csinálom - a kollektív tudat az igazi hatalom.”





5. Ralph Lauren


NEW YORK, NY - SEPTEMBER 03: Ralph Lauren is seen in Midtown on September 3, 2014 in New York City. (Photo by Alo Ceballos/GC Images)
NEW YORK, NY - SEPTEMBER 03: Ralph Lauren is seen in Midtown on September 3, 2014 in New York City. (Photo by Alo Ceballos/GC Images)


Szervezet: The Pink Pony Fund és Ralph Lauren Center for Cancer


„A mellrák nem csak a nőket érinti - ez mindannyiunkat érint: férjek, apák, testvérek, gyerekek, barátok. Aránytalanul sok ember szenved rákban, csak azért, mert nem nincs lehetőségük hozzáférni az alapvető és minőségi egészségügyi ellátáshoz. A Pink Pony kampány célja, hogy megfelelő ellátást adjon a hátrányosabb helyzetű közösségeknek is. Azt remélem, hogy az emberek mindenhol ugyan olyan felvilágosítást kapnak majd erről a betegségről, segíteni fog nekik a prevenció. Így hamarabb észreveszik magukon a baljós jeleket, és korai stádiumban kaphatnak segítséget.”


Fotók: Europress



Milliókat érő titkok - tanuld meg, mire érdemes költeni!
Kattints ide!


Kép
Tovább olvasok
Kép
Sztárok

Uma Thurmanre a legváratlanabb pillanatban talált rá a szerelem

Vigyázat, romantikus tartalom következik!

Kép
Szépség

8+1 mindennap elkövetett hiba, amivel árthatsz bőröd szépségének

Itt az idő! Szembesülj a bőröd egészsége ellen elkövetett hétköznapi bűneiddel, amelyekkel súlyos bőrbetegségeket okozhatsz magadnak.

Kép
Sztárok

A 40 éves Kim Kardashian megmutatta bikinis testét - filterek nélkül?!

Kim Kardashian átlépve a negyedik x-et jobb nő, mint korábban bármikor. Éljenek a magabiztos negyvenes nők!

Kép
Sztárok

Amerikai elnökválasztás: Ireland Baldwin a melleit is bedobta a kampányba

Ireland Baldwin dekoltázsa megbuktathatja Donald Trumpot.

Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy jobban megismerjük a felhasználói viselkedést és érdeklődést, valamint ezek segítségével személyre szabjuk és javítsuk a reklámokat. Weboldalunk használatával ezen feltételeket ön automatikusan elfogdja. További információkat az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Megértettem