Promóciók
Magyar dizájn Londonban
Közel 30 magyar tervező és márka mutatkozott be a londoni Boxpark bevásárlóközpont Hungarian Design Pop Up üzletében. A nyár végéig tartó projekt a nemrégiben megalakult londoni Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara a magyar design ügyét kívánja népszerűsíteni, a kétoldalú kereskedelmi-gazdasági kapcsolatok élénkítése érdekében.
A kelet-londoni üzletben két hetes tematikus időszakokban mutatkozhatnak be a magyar tervezők és márkák a brit közönségnek, az állandó üzlet mellett pedig a szervezők egyéb programokkal és bemutatókkal is várják majd a látogatókat.
Az egyedi, szállítmányozási konténerekből kialakított Boxpark bevásárlóközpont ötletét 2 éve álmodta meg Roger Wade alapító, mely mára London egyik legnépszerűbb közösségi térként funkcionáló helyszínévé vált, különleges kialakítása mellett pedig további érdekessége, hogy kizárólag pop up, vagyis ideiglenes üzleteket kínál, 1 héttől 3 hónapig terjedő időszakokban, így garantálva az állandó megújulást.
„A pop up konténert a Kamara pályázat útján nyerte el, aminek nagyon örültünk, hiszen ezen keresztül valódi segítséget tudunk nyújtani a résztvevő márkáknak és cégeknek. A projekt keretében megkeresett és kiválasztott márkákról úgy gondoljuk, hogy megfelelően tudják képviselni a magyar designt Londonban, mindemellett termékeik a helyi vásárlóközönség érdeklődésére is számot tarthatnak, hiszen ez sem utolsó szempont egy bevásárló központ esetén. A kiállítók kiválasztása során igyekeztünk minden szempontot figyelembe venni: a részvevők között van pályakezdő, befutott és kevésbé befutott tervező is, ismert és kevéssé ismert márkanevek, vannak ikonikussá vált hazai termékek, vagy éppen olyanok, amelyekről még a hazai közönség sem tudja, hogy magyarok, vagy magyar vonatkozásúak lennének. A kiállítók között, a teljesség igénye nélkül, lesz ruházat és cipő, ajándéktárgy, grafika, édesség, bicikli, parfüm, paprikamalom, kozmetika, ékszer, táska, magazin.” – mondta Iványi Orsolya, a projekt szervezője, a Magyar-Brit Kereskedelmi Kamara marketing vezetője.
Augusztusban olyan magyar dizájnerek kapnak bemutatkozási lehetőséget a popup üzletben, mint Anh Tuan, Áron Eszter (Aeron), Káldy Júlia, a NUBU, a USE unused vagy Minya Viktória (The Hedonist Perfume). Még több információ a hivatalos Facebook-oldalon.
Promóciók
Ennél a banknál a mobiloddal szinte mindent elintézhetsz!
Promóciók
Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!
Közel 400 millió forintos gyűrűt kapott Victoria Beckham, és nem ez az első: íme a Spice Girl 13 legszebb eljegyzési gyűrűje
Victoria Beckham szinte minden évben új eljegyzési gyűrűt kap David Beckhamtől szerelmük zálogaként. Összegyűjtöttük a 13 legszebbet!
Eva Longoria szűk ruhája nem sokat hagyott a képzeletre: 49 évesen megmutatta, mitől döglik a légy!
Ismét megmutatta Eva Longoria gyönyörű alakját: ebben a piros ruhában valami elképesztően szexi!
7 tiltólistás étel reflux és gyomorégés esetén: ezek csak rontanak a helyzeten!
Neked is megvan az a kellemetlen érzés, amikor keserű vagy savanyú ízt érzel a torkodban, és mintha marná a sav az egész nyelőcsövedet? Nem vagy egyedül, hiszen a gyomorégés és a reflux sokak életét megkeseríti, és talán nincs is olyan ember a Földön, aki ne találkozott volna már velük valamilyen formában.
InStyle Cool list: 9 izgalmas hazai vállalkozó, akinek a nevét érdemes megjegyezni
Újra itt az InStyle Cool listje! Most hazánk legizgalmasabb kreatív tehetségei közül ismerhetsz meg néhány vállalkozót!
10 étel, ami 40 év felett fontos a dietetikusok szerint
Noha fiatalabb éveikben kevesebben gondolnak a rák és a szívbetegségek kialakulásának kockázatára, a 40-es évek elérése során mindkettő kockázata fennáll. Ez ellen pedig leginkább egészséges életmóddal tehetünk, melynek központi tényezője az étkezés.
Különleges ajánlatok: Akciós belföldi wellness csomagok májusban, amiket nem fogsz tudni visszautasítani
Íme május legjobb akciós wellness ajánlatai! Ha egy kis kikapcsolódásra vágysz, akkor most itt az idő!