Legyen Divat a Női Vezető! - Horváth Aliz: „Nagyon hiszek a Nőkben, a női összefogásban a női támogatás erejében, de nem hiszek a női rivalizálásban”

Legyen Divat a Női Vezető! - Horváth Aliz: „Nagyon hiszek a Nőkben, a női összefogásban a női támogatás erejében, de nem hiszek a női rivalizálásban”
Facebook
Twitter
Pinterest

A Menedzserszövetség és az InStyle is kiemelt feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők fontos szerepére. 2022 tavaszán, második alkalommal kerül a magazin oldalaira a „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány, ezúttal a Menedzserszövetség 43 női vezetőjének főszereplésével, akiknek gondolatairól többet megtudhatsz az online megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből.

Most Horváth Aliz, az Oltóanyaggyár Zrt. operatív vezérigazgató-helyettese osztja meg tapasztalatait a női vezetői szerepkörről.

Kép

Mi a mottód?

A jó vezető a szürke árnyalataiban gondolkozik -de fekete-fehérben beszél.

Mit gondolsz, te minek, melyik tulajdonságodnak köszönheted, hogy vezetővé váltál?

Nálam a siker kulcsa a Tudatosság és Tűz egyensúlyában rejlik.

Ha egyetlen szóval kellene jellemezned vezetői stílusodat, mi lenne az?

Demokratikus, coaching szemléletű vezető vagyok.

Volt olyan vezető életedben, aki sokat segített a karriered építésében? Volt köztük női vezető?

Karrierem során óriási lehetőségeket kaptam a vezetőimtől, amelyekkel nem visszaéltem, hanem éltem.Több karizmatikus vezetővel is dolgozhattam együtt az elmúlt tizenhét évben, köztük nagyon sikeres nőkkel, akik megmutatták nekem, hogyan kell tudatosan balanszírozni a női szerepek között, és maximálisan arra kell koncentrálni, amelyikben éppen vagyok. Segítettek elhinni, hogy lehetek kivételes.

Te tudsz a munkahelyeden a fiataloknak hatékonyan segíteni? Miért fontos, hogy a vezetők támogassák a jövő menedzsereit?

Számomra a tudás átadásának fontossága soha nem volt kérdés, a főnökeim nagyon jó példát mutattak nekem abban az időszakban, amikor én is fiatal vezető voltam, tele kérdésekkel és rengeteg ötlettel. Emellett hiszem, hogy tudás átadása mindig kétirányú, ami hihetetlen inspiráló, és folyamatos fejlődést, illetve új látásmódok tapasztalását nyújtja. Mostanra elmondhatom, hogy több mentoráltam a szakmájuk legjobbjai között szerepel, ami visszaigazolja a csapatmunkánk sikerét.

Van olyan társadalmilag fontos tevékenység, ami a munka és a család mellett kiemelt szerepet játszik az életedben?

Nagyon hiszek a Nőkben, a női összefogásban a női támogatás erejében, de nem hiszek a női rivalizálásban. Ennek kapcsán több női kör tagja is vagyok, ahol minden esetben az a cél, hogy egy támogató közeget tudjuk adni egymásnak, legyen szó magánéleti vagy munkahelyi témáról. A Magyar Vöröskereszt Anyaotthon programjának támogatása pedig az egyik szívügyem, hiszen saját életemben is volt olyan meghatározó szakasz, amikor egyedülálló anyaként éltem mindennapjaimat. Akkor megtanultam, hogy mi nők, ha összefogunk, meg tudjuk váltani a világot.

Mire vagy büszke? Mi a legnagyobb eredmény, amit elértél?

Több szakmai zsűri is ítélt nekem díjat az elmúlt években. Voltam már az Év Marketing Managere, megkaptam az Év Fiatal vezetője díját, 2019-ben az Év Értékesítési Igazgatója díjat nyertem el a gyógyszeriparban, 2021-ben pedig az Év mentora díjra jelöltek. Életem legkülönlegesebb elismerése mégis a Legjobb Anyadíj, amit a kislányomtól kaptam, amikor megtudta várva várt testvére érkezését. Csak bátorítani tudok mindenkit, hogy soha ne adja fel, hiszen 40-en túl sincs lehetetlen, sőt...

A „Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretében, az InStyle magazin divatfotó-sorozatában résztvevő mind a 43 női vezető gondolatairól többet megtudhatnak az instyle.hu karrier rovatában március 8-tól megjelenő mini interjúkból és videó üzenetekből. Reméljük, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek tanácsai és tapasztalatai motivációt adnak a feltörekvő fiatal női generáció számára. A Menedzserszövetség vezetői elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás terén. A divatanyag minden oldalán egy női vezető az ARTYPICAL Nude by Nubu kollekció egyik különleges darabját viseli, segítve a márka céljait: a társadalom figyelmét ráirányítani a művészet támogatására és a másság elfogadására. A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója a FIAT500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., az UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., együttműködő partnerei a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., az Authentic Beauty Concept, a M·A·C Cosmetics és a Garmin.

Fotó: Pejkó Gergő Ruha: NUBU, Nude by Nubu, ARTYPICAL Nude by Nubu, Haj: Authentic Beauty Concept (Color Frame Salon), Smink: M·A·C Cosmetics, Óra: GARMIN

Videók

Kép
Sztárok

7 híres vonzó ember, aki valamiért még mindig szingli: a rajongók tudják az okát

Külső szemlélőként úgy tűnik, hogy a hírességeknek mindenük megvan – pénz, autó, gyönyörű otthon.

Kép
Életmód

3 csillagjegy, akinek pénz hullik az ölébe a közeljövőben

Úgy tűnik, melléjük áll a szerencse.

Kép
Stílus

Minden idők legszebb kismama szettjei a vörös szőnyegről: neked hogy tetszik az első helyezett?

Ezek voltak a legszebb kismama ruhák, amiket valaha a vörös szőnyegen láthattunk.