A Kylie Cosmetics már nem menő? Ezért rajong most mindenki inkább Rihanna sminkmárkájáért

2018. február 2.
Szerző: Kálmán Zsófi

Rihanna lassan lekörözi a Kardashian-lányokat!

Biztos már neked is feltűnt, hogy új trend terjed a sztárvilágban. Korábban, ha hírességeknek egy új hobbira vagy egy kis fizetéskiegészítésre volt szüksége, akkor divatmárkát alapítottak, mostanában viszont már unják a ruhatervezést, átnyergeltek a szépségiparra. Előbbiben egyébként Victoria Beckham komoly sikereket ért el, ma már előkelő helyen szerepel a New York-i divathéten, utóbbiban pedig a selfbranding koronázatlan királynői, a Kardashian-lányok jeleskedtek, hiszen Kim és Kylie is egy-egy új sminkmárkával robbant be a piacra.

Eddig!

Tavaly ugyanis a barbadosi énekesnő, Rihanna is saját márkát alapított, amivel mostanra sikerül is legyűrnie a Kardashian családot. Pedig két éve még szinte lehetetlenség volt beszerezni az első Kylie Jenner Lip Kit-kollekciókat, és persze a még mindig csak 20 éves lány elképesztő vagyonra tett szert a Kylie Cosmetics-nek köszönhetően.

Rihanna márkája, a Fenty Beauty viszont csak a tavalyi év végén debütált, ám már most sokkal jobb eladásokat produkál, sőt, az első hónapjában ötször akkora bevételt hozott, mint a Kylie Cosmetics, a szakértők szerint pedig hamarosan végleg fölényesen le is körözi azt.

Tükröm-tükröm, mondd meg nékem, melyik a legkapósabb szépségmárka most a vidéken...

A Fenty Beauty egyébként abszolút megérdemli a hyp-ot, Rihanna csodás és minőségi termékeket dobott piacra, és amíg a Kylie-rúzsokkal bizony akad némi probléma, addig például az énekesnő már ezzel a videóval meggyőzött minket!