Első pillantásra olyan, mintha rosszul lenne kinyomtatva a Skin Aqua Rohto New Sunscreen Tone Up UV Essence SPF50 nevű termék neve. Pedig nem, teljesen szándékos a tükörírás, és ha belegondolsz, végülis nagyon is logikus.
A japán bőrápolási márka, a Rohto ugyanis megelégelte, hogy a sok instagrammer a tükörből készít szelfit, és így a kezükben tartott termék neve mindig tükörírással látható, ezért elébe ment a problémának.
A Rohto marketingesei azzal a remek ötlettel álltak elő, hogy tükörírásban teszik rá a feliratot az új naptejre, hogy jól mutasson a képeken. Hogy a boltban hány nyugdíjas fog kiborulni, azt nem tudni, de valószínűleg nem is fontos, hiszen úgyis a virtuális hírverés a cél, és az biztos, hogy sikerült. A tubuson a japán szöveg egyébként helyes irányban szerepel, csak az latin betűs angol felirat van tükrözve.)
A termék tutira nagy insta-sztár lesz, hiszen nem csak magas fényvédőt tartalmaz (Japánban a nyugati kultúrák nyári barnaságmániája helyett mindig a világos bőr a kívánatos), hanem fényvisszaverő pigmenteket is, amiktől arcunk csodássan tündököl majd, magyarán totálisan instagramozni valóvá válik.
Ha már szóba kerültek a fényvédős termékek, kezdd el szépen ismételgetni a mantrát (tudjuk, még szinte tél van, de akkor is.). 'Soha nem megyek ki huzamosabb ideig a napra fényvédős krém használata nélkül - bőröm meghálálja majd, és nemcsak a melanóma kockázatát csökkentem így, de az idő előtti öregedés jeleitől is megkímélem magam.'