"Bárhogy élsz, élj stílusosan" - VIDEÓ

2014. november 5.
Szerző: Alberti Petra

"Bárhogy élsz, élj stílusosan" - ezt tanácsolja első reklámfilmjében az il Bacio di Stile multibrand áruház. A kampány célja, hogy az emberek elfelejtsék azt a sztereotípiát, hogy csak dúsgazdag emberek vásárolhatnak náluk.


Az Andrássy úti Il Bacio di Stile világhírű márkákat kínál, az üzlet elegáns épülete és enteriőrje igazi luxust sugároz. A kampánnyal az alkotók célja egyértelműen az volt, hogy közelebb hozzák a multibrand áruházat az emberekhez, bizonyítsák, hogy a stílus nem a kimértséget jelenti, és egyáltalán nem kiváltság. Egy-egy ruhadarab akkor nyer értelmet, ha azt saját ízlésünk szerint hordjuk, kombináljuk, pontosan úgy, amilyenek vagyunk.

"Végül is mindannyian stílusosan öltözködünk, pedig nem vagyunk egyformák, a kulcs a részletekben rejlik. Kevesebből, többől, sportosan, elegánsan, minimálban vagy túlzásokkal, de mind a saját stílusunkat képviseljük. Ahhoz, hogy stílusos legyen valaki, nem kell tetőtől talpig luxusban járnia." - mondta a kampányt készítő Republic Group a koncepcióról.


A videóban egy-egy kiragadott hétköznapi eseményt látunk impresszív és merészen stylingolt formában. A különbözőségeket dramatizálja, a jelenetek középpontjában nem a ruha áll, hanem a stílus. A stílus és a divat mindenki életébe belefér. A kisfilm végén az il Bacio di Stilébe érkezve láthatjuk, hogy az áruházba valóban bárki, bárhogy benézhet - akár cicasminkben is.