Büszkeség: ez a magyar divatmárka a francia nők új kedvence

2017. október 19.
Szerző: Kálmán Zsófi

Ilyen még sosem történt magyar divattervezővel!

Bár mi szeretjük, ha a magyar divattervezők itthon tevékenykednek, azért minden márka számára a nemzetközi ismertség jelenti az igazán nagy sikert, és ez így is van jól. A Sándor Szandra által több mint 10 éve alapított Nanushka persze eddig is ismerősen csengett a divatérzékeny körökben, hisz jelenleg 25 országban megtalálhatóa a márka, és Nanuska-kreációban láthattunk már olyan világsztárokat, mint Taylor Swift, Drew Barrymore, Miranda Kerr, Charlize Theron és Gigi Hadid.

Olvasd el ezt is!
BRÉKING: Gigi Hadid Nanushka-ruhába bújt tegnap este – FOTÓK

A külföldi divatmagazinok közül az InStyle volt az első, ahol viszontláthattuk a magyar tervező ruháit, most pedig egy másik befolyásos divatlap is írt a Nanushkáról, méghozzá mint a "francia bloggerek és influencerek egyik kedvenc márkája".

Számunkra ez hatalmas elismerés és büszkeség, valamint egy következő lépcsőfok a márka nemzetközi törekvéseinek irányába

- – kommentálta a hírt a márka.

De ez még nem minden. A nemzetközi divathetek alatt számos street style-ikon tűnt fel Nanushkában, többek között Caroline de Maigret, Monica Ainley, Camille Carriere, Reese Blutstein és Loulou de Saison.

Nézd meg a galériánkat - 12 kép
Büszkeség: street style-ikonok Nanushkában!

Nanuska a hétvégén mutatta be legújabb, SS18-as kollekcióját, amit itt nézhetsz meg!

Egy rövid interjút is készítettünk Sándor Szandrával!