A Tiffany & Co. megint egy lépéssel előrébb járt, mint a többi luxusékszermárka. 2017-ben bevezette a Save The Wild kollekciót, amelynek bevételét 100%-ban a Wildlife Conservation Network szervezetnek adják. Ez az intézmény a kihalófélben lévő állatfajok megmentésével foglalkozik. A Tiffany 2017 óta 4 millió dollárt gyűjtött a vadállatok megmentésééhez.
Ez tényleg fair
És nemcsak az állatok védelmével foglalkozik a márka, a fogyasztói társadalom egyik nagy hibája, hogy a nagy kitermelés érdekében minden emberi tényezőt mellékesnek tart és antihumánus és környezetszennyező módon termel, gyárt mindent. A kizsákmányolás ellen azzal küzd a Tiffany, hogy csakis fair bányászatból érkező gyémántot és aranyat használnak a termékeikhez. Ez azt jelenti, hogy minden alapanyag regisztrációs számmal rendelkezik, így visszakereshető, hogy megfelelő munkakörülményeket biztosítottak-e a bányában dolgozóknak és még véletlenül sem alkalmaztak mondjuk gyerekeket a bányákban. A gyémántkereskedelem árnyoldaláról ugyanis anno még nagysikerű film is készült Leonardo Dicaprio főszereplésével Véres gyémánt címmel.
2020-tól minden egyes gyémánttal készült Tiffani & Co. ékszerben lesz egy egyedi azonosítószám, amelyet lézerrel gravíroznak majd az ékszerre. Ez a gyémánt regisztációs száma, ami alapján az ékszer tulajdonosa is megbizonyosodhat arról, hogy emberséges körülmények között és a környzetet óvva termelték ki az értékes fair alapanyagokat.
-Ha szimpatikus a Tiffany társadalmi szerepvállalása, illetve tetszenek az ékszerei, kattints a galériába és nézd meg az állatos kollekció néhány csoda szép darabját.
A Tiffany & Co. világmegmentő kollekciója
Ha kíváncsi vagy, melyik márka törekszik még a fenntarthatóságra, ezt olvasd el...