Az integrált 360 fokos kampányban TV-szpot, nyomtatott hirdetés, illetve digitális- és közösségi média-tartalmak is szerepet kapnak. A „#MoreThan1Thing” szlogen egyszerre utal az autó és a terméket ajánló személy sokoldalúságára.
Cara Delevingne csaknem egy évtizede a legismertebb modellek egyike, de énekesnőként, színésznőként és üzletasszonyként is sikeres. Magánemberként szeret szörfözni, szenvedélyes dobos és fotós. A Volkswagen új kampányában épp e sokoldalúsága révén lett a T-Cross ideális partnere, hogy kreatív és élénk stílusban mutassa be az autó ezernyi arcát.
Cara Delevingne az új T-Cross modellről ezeket mondta:
Szerintem a T-Cross hitelesen jelenít meg engem és személyiségemet. Élvezetes, fiatalos, változatos, sokoldalú, s olyan gyorsan repít egyik dologtól a másikig, ahogyan az neked kell … Gyors, ügyes, és úgy gondolom…minden benne van.
-Az új T-Cross a Volkswagen SUV-családjának legújabb tagja. Tavalyi őszi világpremierje óta a kisautók piaci kategóriájában teszi teljessé a márka SUV-kínálatát. Jellegzetes stílusával, praktikumával, rugalmasságával, connectivity-szolgáltatásaival és gazdaságosságával a nagyvárosi crossover-modell több tekintetben is újdonságokat hoz kategóriájában. E sokoldalúsága áll a „#MoreThan1Thing” alatt indított 360 fokos kampány középpontjában.