"Úgy futsz, mint egy csaj!" A legjobb inspiráló reklámok nőnap alkalmából

Forrás: Youtube
2019. március 8.
Szerző: InStyle

Annak ellenére, hogy a felmérések szerint a nők többet tévéznek, így több reklámot is látnak, gyakran még mindig sztereotip nőképeket látnak a reklámokban. A nagy cégek közül sokan megelégelték ezt és elkezdtek igazi inspiráló filmecskéket készíteni. Ezek a kedvenceink!

A lányok többet dolgoznak, mint a fiúk...

A Zewa kisfilmje tavaly év végén csalt könnyeket a szemünkbe. Hiszen a gondoskodás nemcsak a nők dolga, és ezt maguktól az óvodás korú kisfiúk is tudják.

Nők nélkül az autózás is más lenne

A Fiat 500 reklámja azoknak a nőknek mond köszönetet, akiknek munkássága hozzájárult ahhoz, hogy az autók olyan legyenek, amilyenek.

Viva la vulva

A Libresse reklámfilmje magáért beszél.

Ne kérj mindig bocsánatot!

Elgondolkodtál már rajta, miért kezdünk olyan sok mondatot "bocsánattal" és "elnézéssel"? A Pantene marketingesei igen, ebből született ez az inspiráló reklám.

Merj őtültebbet álmodni!

Ha kimutatjuk az érzéseinket, azt mondják, drámázunk. Ha férfiakkal akarunk versenyezni, azt mondják, elment az eszünk... A Nike mindig is jó volt az inspiráló, hátborzongató reklámokban. Ez a darab is nagyon erős. Hiszen nem őrült vagy, csak kemény és elhivatott!

Úgy futsz, mint egy csaj

"Megmutatnád, hogyan kell »lányosan« futni" - kérdezi egy hang a fiatal nőtől a P&G kisfilmjében, mire az idétlen kalimpálásba és tipegésbe kezd. Amikor a kislányoktól kérik ugyanezt, azok teljes komolysággal teljesítik a feladatot és futnak. "Szerinted mit jelent az, hogy »lányosan« futni?" "Azt, hogy olyan gyorsan futsz, ahogy csak bírsz!" − válaszolja az egyik cukiság. Na akkor ezen el lehet gondolkodni.

Ilyenek vagyunk

Nőiesek, elszántak, főnökök, zenészek, rövidhajúak, kerekdedek, soványak. Akármilyenek lehetünk, amilyenek csak akarunk - ez volt a H&m kampány üzenete.

Lásd, milyen vagy valójában

A Dove is szuperhatásos filmeket tud készíteni. Ebben a filmben egy fantomkép rajzolónak kellett leírni magukat a nőknek, hogy az látatlanban lerajzolja őket. Majd egymást is leírták, így is készültek fantomrajzok. Nem nehéz kitalálni, melyik rajzok sikerültek élethűbben és melyeken néztek ki sokkal szebben az alanyok. Nem kell elszállni, az tény, de azért legyen már reális önképünk!

A fiúk mindig fiúk lesznek

Na ez ugye nagy marhaság, hiszen a fiúk olyanok lesznek, amilyennek neveljük őket. A mai kisfiúk a jövő férfijai, ezért ideje leszámolni a káros férfimintákkal: erről és nem másról szól a Gilette nemrég kiadott reklámja, amely valamiért sok férfinál kicsapta a biztosítékot.