A Lancôme bemutatja az Idôle-t, a nők új generációjának illatát

2019. szeptember 16.
Szerző: InStyle

Magyarországon is bemutatkozik a Lancôme új illata, az Idôle, melynek arca nem más, mint az amerikai színész-énekesnő és divatikon, Zendaya Coleman.

A MAGABIZTOSSÁG ÉS FEMININITÁS ILLATA, MELY A VILÁG MEGHÓDÍTÁSÁRA KÉSZÜL

Az új pézsmás-ciprusos-virágos illatot három női parfümőr alkotta meg: Shyamala Maisondieu, Adriana Medina és Nadège Le Garlantezec. Fenntartható forrásból származó, kizárólag a Lancôme számára készített ispartai rózsaszirom-esszencia és Franciaországban termesztett százlevelű rózsa ragyognak fel az illatban olyan jegyek mellett, mint a bergamott, körteakkordok, indiai jázmin grandiflorum, valamint egy új, “letisztult és ragyogó” akkord; mindez kész betölteni az üres lapot, melyen minden nő a saját történetét írhatja.

A siker új, meghökkentő víziója kristályosodik ki az Idôle üvegében, melyet az építész és ipari dízájner, Chafik Gasmi tervezett. Az Idôle üvege 15 mm szélességével a világon az egyik legkeskenyebb. Ez a finom részlet egy szigorúan geometrikus szerkezetet és az ideális arányokat hangsúlyozza.

A Magyar Nemzeti Balett táncművészei. A koreográfus, Vetési Adrienn.

A nőket középpontba helyező exkluzív illatbemutató a budai Haris Parkban került megrendezésre, mely először adott helyszínt ilyen világhírű márka rendezvénye számára. Az eseményen Epres Panni, Dobó Ágnes, Szilágyi Szilvia és Muszula Tímea Lancôme-nagykövetek mellett a hazai hírességek kiemelkedő női alakjai is részt vettek. Az este minden porcikájában megmutatkozott a nőiség, illetve a nőiesség. A partit a Magyar Állami Operaház balett-táncosai az Idôle finomságát idéző kecses produkcióval nyitották. A rózsás dekorációt a Laura Virág biztosította, az egész éjjel tartó zenéért pedig a hazai minimál zenei szcéna éllovasa, DJ Mahogany felelt.

Pirkhoffer Tímea, a L’Oréal Magyarország Luxuscikk divíziójának kereskedelmi igazgatója a következővel nyitotta meg a fogadást:

Hosszú idő után most újra megrendezésre kerülhetett egy nagyszabású Lancôme esemény. Ezt a 84 éves múltra visszatekintő márkát a hölgyek sok évtizede a szépség szakértőjének tartják, nem véletlenül, hiszen a márka védjegyei az exkluzív, kiváló minőség, illetve a könnyed, francia elegancia és báj, melyek a kozmetikumoknál és a kommunikációban is megjelennek. A nők ez alatt a 84 év alatt folyamatosan megújultak. A Lancôme igyekszik ezeket a változásokat állandó figyelemmel követni és adaptálni, hogy a lehető legmegfelelőbb módon teljesítse a nők vágyait. A változások eredménye egy új illat bevezetése 2019-ben, mely a kortárs nőiesség jelképe. A siker új jövőképe, amely a nőket inspiráló személyiségekké alakítja.

-