"Egy márka, amit ismerni kell!" - Felfigyelt a Nanushkára az egyik legnagyobb divatmagazin

2017. január 31.
Szerző: Kálmán Zsófi

Ilyen még sosem történt magyar divattervezővel!

Bár mi szeretjük, ha a magyar divattervezők itthon tevékenykednek, azért minden márka számára a nemzetközi ismertség jelenti az igazán nagy sikert, és ez így is van jól. A Sándor Szandra által több mint 10 éve alapított Nanushka persze eddig is ismerősen csengett a divatérzékenyek körében, hisz jelenleg 25 országban megtalálhatóak, utoljára pedig az aktuális stílusikon, Gigi Hadidot láthattuk Nanuska kreációban.

Olvasd el ezt is!
BRÉKING: Gigi Hadid Nanushka ruhába bújt tegnap este - FOTÓK

A külföldi divatmagazinok közül az InStyle volt az első, amiben viszont láthattuk a magyar tervező ruháit, most pedig ismét nagy elismerés érte a márkát, a Harper's Bazaar egy teljes cikket szentelt internetes oldalán Szandrának, és teszi fel olvasóinak a kérdést: Ismered már a Nanushkát?

Mert Nanushkát ismerni már nem csak nekünk kötelező, hanem mindenkinek!

Olvasd el ezt is!
"Fantasztikus csapatunk van" - Nanushka-nagyinterjú

A külföldi megjelenések nem csak hatalmas elismerésnek számítanak a tervezőkkel teli divatszcénában, szélesebb körben ismerteti meg a márkát és tovább gyarapítják a jó hírét, amit Szandra is elsőszámú tervnek tűzött ki az elkövetkezendő évekre.

Hazai viszonylatban meglehetősen nagyok vagyunk már, de még van hova fejlődni. A korábbi célok közül persze sok teljesült, például rengeteg londoni üzletben megtalálható a Nanushka, sőt olyan neves luxusáruházak, mint a Liberty is érdeklődnek irántunk. Ugyanakkor bizonyos értelemben jelenleg is ugyanaz a célom, mint korábban: minden olyan városba vagy országba szeretnénk eljutni, ahol igény van ránk, és ne legyen ennek szállítási, logisztikai vagy egyéb más akadálya.

- árulta el egy korábbi interjúban nekünk a tervező.

Mi szurkolunk neki!