A kampány célja részben a magyar tervezői márkák előtérbe helyezése és népszerűsítése volt, valamint hogy megismertesse az újonnan bevezetett Syoss Gloss Sensation hajszínkrém márkát a vásárlókkal.
A Syoss Gloss Sensation hajszínkrém egy gyengédebb alternatíva a klasszikus hajfestékek helyett. Az ammóniamentes gyengéd hajszínkrém akár 8 hétig egészségesebben tündöklő és csillogó hajat nyújt húsz trendi árnyalatban, a szőkétől a vörösön át egészen a feketéig. Már az árnyalatok nevei is rendkívül izgalmasak és sokatmondóak – a hűvös hatású Kókusz szőke, vagy a pikáns Csilis csokoládébarna igazi különlegességek, nem csak az elnevezésüket illetően.
A fődíjra pályázó lányoknak egy szelfit kellett megosztani a #syossglossstar hashtag-el közösségi oldalukon, a három nyertest pedig a tervezőkkel közösen a Henkel választotta ki. A nyertes lányok, Andi, Ildikó, és Bea egy felejthetetlen napot tölthettek egy profi fotózáson Popov Alexandra fotóssal.
A lányok a Berbloom által felajánlott mesés ruhákban, a The Béta Version divatos táskáival, és az összeállításokhoz illő Balilla ékszerekben pózolhattak a kamera előtt.
Minden lányról háromféle összeállításban, egy nyári ruhában, egy alkalmiban, és végül egy ponchoban készültek képek. A ruhák színeit és stílusát, valamint a helyszíneket a lányok személyiségéhez passzolóan választottuk ki – az eredmények magukért beszélnek!
A Berbloom márkát Sitku Bernadett alapította 2014-ben azzal a küldetéssel, hogy az általa alkotott minden egyes ruhadarab valódi tündöklésre késztesse a nőt, a maga legtermészetesebb, belülről jövő módján. A ruhakölteményei pedig valóban ilyenek is - légies könnyedség, nőies báj, és elegancia jellemzi leginkább az általa megálmodott darabokat.
A The Béta Version márkát Rainer Zsófi designer, és Varga Cili brand a manager alapították 2010-ben - a budapesti stúdió azóta is ontja magából a szebbnél szebb egyedi bőrtáskákat és ékszereket, természetesen a legjobb minőségben. A táskák stílusát a rendkívül kifinomultság, aprólékosan kidolgozott részeletek, és a nőiesség jellemzi leginkább.
A Balilla márkanév mára sokunk számára ismerősen cseng, 2012 óta szezonról szezonra folyamatosan rukkol elő új ékszer és kiegészítő kollekcióival a márkanév alapitója és tervezője, Balázs Lilla. A designer termékeit leginkább a játékos formavilag, a kifinomult, aprólékos kidolgozottság, a nőiesség és a kézművesség iránti vonzalom jellemzi. Minden ékszerben egyszerre rejlik a határozottság és a légies könnyedség.
Nézd meg a fotózáson készült többi képet!
Hagyd kibontakozni ragyogó egyéniséged!