25 személyre szabható illatvariánssal rukkolt elő a H&M megfizethető

2018. augusztus 16.
Szerző: InStyle

Örömmel jelentjük be, hogy megérkezett a H&M első parfümkollekciója, mely 25 illatot tartalmaz, három különböző csoportra osztva. A kollekció a világ egyik vezető parfümházával a Givaudannal együttműködve jött létre, ezzel kiegészítve a H&M szépségápolási részlegét. Ez a különleges illatgyűjtemény e héttől elérhető a szépségápolási termékeket forgalmazó üzletekben és online.

A H&M parfümkollekciója az illatok széles skáláját kínálja, magas minőségben és megfizethető áron, amely lehetővé teszi mindenki számára, hogy megtalálja a saját különleges H&M-es illatát. Minden egyes illat a H&M csapatának és a Givaudan ház parfümkészítőinek, Olivier Pescheux és Nisrine Grillié közreműködésével készült. Pescheux egy világhírű és díjnyertes parfümkészítő, míg Grillié egy feltörekvő tehetség az illatok világában.

“Nagy hangsúlyt fektettünk a minőségi alapanyagok használatára az egy illatjegyű parfümöknél és az árnyaltabb parfümöknél egyaránt, amelyeknél igazán kiemelkedik a kulcs alkotóelem. Nagy megtiszteltetés hogy a H&M-mel és Nisrine kollégámmal közösen megalkothattuk ezt a különleges parfümkollekciót,” - mondja Olivier Pescheux.

-

“Nagyon inspiráló volt Olivier-vel és a H&M-mel dolgozni ezen a projekten. A közös munka folyamán mindig nagy kihívást jelentett a széleskörű illatskála, de a végén úgy gondolom, hogy egy olyan parfümkollekciót alkottunk, amely az illatok gyönyörű és sokoldalú szimfóniája,” - mondja Nisrine Grillié.

-

A parfümök három különböző csoportját különböztetik meg, ahol az árak 1790 Ft és 7990 Ft között mozognak. A "Singles" csoportba 10 különböző illat tartozik, amelyek mindegyike egy különleges illatjegyre épül, úgy mint a vanília, a csokoládé, vagy a yuzu (más néven japáncitrom). A "Reveries" csoportba tartozó illatok elérhetőek Eau de Toilette és testpermet változatban is, és a csoport szintén 10 különböző kevert illatot tartalmaz. Mindegyik illat egy történetről, vagy egy érzésről mesél, ezt adják vissza az illatok nevei is, úgy mint a Freewheeling (Korlátlan), Sparks Will Fly (Szikrázik a levegő) vagy az Above the Clouds (A felhők felett). Végül a harmadik csoport az "Essences", amit 5 különböző komplex parfüm alkot. Ezeket mind egy kulcsösszetevő köré építették: olyan finom, minőségi elemek köré, mint a szantálfa, pacsuli vagy a rózsa. Ezek mind Eau de Parfum, mind golyós parfümolajként is kaphatóak lesznek, utóbbi tökéletesen elfér egy kistáskában, vagy akár a zsebünkben is.

“Az illatok a divatvilág fontos részévé váltak, ezért nagyon örülünk, hogy ilyen széles skálájú illatgyűjteményt mutathatunk be, igazán egyedi parfümökkel és sok különböző illattal. A vásárlók három csoport különböző parfümjei közül válogathatnak, hogy megtalálják azt, amelyet szeretnek, és amelyik a legjobban illik hozzájuk. Ez olyan, mint a személyes stílus építése, szórakoztató és egyben egy nagyon izgalmas utazás,” - mondja Sara Wallander, a H&M szépségápolási részlegének Concept Designere.

-