Tényleg ezt szeretnénk látni? Valójában ilyenek lennének Photoshop nélkül a fehérnemű reklámok

Tényleg ezt szeretnénk látni? Valójában ilyenek lennének Photoshop nélkül a fehérnemű reklámok
2016. augusztus 24.

Csak semmi retus!

Pár hete hatalmas botrány lett abból, hogy egy volt Victoria Secret's munkatárs elpletykálta a márka bizarr Photoshop-titkait. A történet lényege mégsem az volt, hogy elég a retusból. Csalás ide vagy oda, a beszámoló rávilágított arra, hogy ezek az bizarr utómunkák igenis szükségesek. A vásárlók tökéletes testeket akarnak látni a fotókon, nem pedig a természet adta valóságot.

Hát megérkezett erre az állításra a fricska. Az utóbbi időben egyre több brand dönt a "real body" kampányok mellett, sőt, talán ennek az irányzatnak az első számú és legnagyobb úttörője az Aerie. A fehérnemű márka már több retus-mentes anyaggal is büszkélkedhet, #AerieReal missziójuk nevében még Emma Roberts-et is levetkőztették. Most viszont itt van az új férfi fehérnemű kollekciójuk.

Adoniszok helyett igyekeztek valódi pasikat szerepeltetni a reklámokban. A srácok tényleg nagyon különbözőek, a izmos, de szerény modelltől kezdve a pocakos jógásig minden van. Persze David Beckhamet sem vetjük meg, de nekünk nagyon bejönnek az új reklámok!

Te szívesebben néznél ilyen reklámokat?
Végre! Erre vártam.
Nem, tényleg jobb tökéletesen kidolgozott testeket nézni.
Nekem így is, úgy is jó.
Megosztom az eredményt
Oscar 2017: nekik drukkolunk ebben a 15 kategóriában

Kaliforniai álom vagy A számolás joga? Emma Stone vagy Natalie Portman? Most kiderül, kik a favoritjaink.

Büszkeség: álomszerű Magyarország a Gucci új reklámjában

Magyar táj és magyar gyerekek a főszereplői a varázslatos videónak!

Mihalik Enikő átlátszó felsőben vonult a Max Mara kifutóján

Egyik kedvenc topmodellünk továbbra sem szégyenlős!

Így viseljük a pasztellt idén tavasszal

A finom cukorkaszínek kis csavarral térnek vissza.

Előfizetés