Promóciók
Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek az egyik legfontosabb márkaértékelési díjra. Az elismerés a fogyasztói elégedettség egyértelmű bizonyítéka.
„Megtiszteltetés, hogy a szakmai zsűri és a vásárlók véleménye alapján ismét kiérdemeltük a Superbrands-díjat. A SPAR Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit, a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési és fejlesztési stratégia. Az elnyert díjaink és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR mint márka legfontosabb értéke a minőség és a megbízhatóság, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival is. Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A vállalat az elmúlt években számos olyan belső design és polcelrendezési újítást hajtott végre, amelynek köszönhetően a vásárlók számára valódi élménnyé vált a vásárlás. A SPAR a minőségi kiszolgálásban érdekelt, figyelemmel kíséri és reagál a változó fogyasztói igényekre. A nemrég átadott üllői SPAR enjoy. convenience üzem révén például megnőtt a kényelmi termékek kínálata és gyártási kapacitása is. Emellett a vállalat folyamatosan szélesíti korszerű, egészségbarát termékválasztékát is, s olyan új szolgáltatásokkal teszi egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere.
A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött.
A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program ma már világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése 2018-ban is kiegészült a GfK Hungária Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
Promóciók
Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!
3 egyszerű gyakorlat, amitől laposabb lesz a hasad, mint valaha
Íme 3 egyszerű pilates gyakorlat, amit ha most elkezdesz, akkor laposabb hassal indíthatod a nyarat!
A tavaszi ruhadarab, amiért minden francia nő rajong - egy klasszikus választás, ami mindennel működik!
A francia nők nagyon értenek ahhoz, hogy még egy elérhető darabot is extrán különlegessé és drágább hatásúvá tegyenek.
8 zöldség, ami egészségesebb főzve, mint nyersen
Míg egyes zöldségek tápanyagszintje főzéskor emelkedik, másoké csökken. Most olyan zöldségeket mutatunk be, amiket érdemesebb főtt formában fogyasztani, ha ki akarjuk belőlük hozni a maximumot!
6 meglepő titok Katalin hercegné és Vilmos herceg esküvőjéről!
Ma ünnepli Katalin hercegné és Vilmos herceg 13. házassági évfordulójukat. Íme 6 meglepő titok, amit nem tudtál a királyi pár esküvőjéről!
Kiderült, ez Katalin hercegné kedvenc esküvői fotója: meglepő módon Vilmos herceg nem szerepel rajta
13 évvel ezelőtt tartotta esküvőjét Katalin hercegné és Vilmos herceg. Ez a hercegné kedvenc képe a nagy napról!
Emlékszel még rá? Így néz ki ma az a kislány, aki széttrollkodta Katalin és Vilmos esküvőjét
Grace van Cutsem ellopta a show-t Vilmos herceg és Katalin hercegné esküvőjén 13 évvel ezelőtt!