6 dolog, amit soha, de soha nem szabadna leírnod e-mailben

Forrás: InterCom
2023. július 20.
Szerző: JOY

Nagyon sokat elárul rólad az, ahogyan az e-mailekben kommunikálsz, úgyhogy érdemes észben tartanod néhány dolgot.

Persze a munkahelyi levelezés etikettje szervezetenként eltérő és időről időre változik, de van néhány aranyszabály, amit általánosságban érdemes szem előtt tartanunk.

Gondolkozz, mielőtt gépelsz

Az e-mail a modern élet szinte minden területének része, ezért a mindennapi etikett szabályainak ismerete mellett a kiváló e-mail készségek elengedhetetlenek mind a magánéletben, mind az üzleti életben.

"Az e-mailjeid gyakran a legjobb - és néha az egyetlen - bizonyítékai a kommunikációs készségeid minőségének" - mondja Michele L. Olivier technológiai etikett szakértő, az O&H Consulting vezérigazgatója.

Ráadásul a megfelelő e-mail etikett nem csak a társadalmi, kulturális és szakmai szempontokra terjed ki - néhány egyedi technológiai szabályt is magában foglal, mondja Toni Dupree, az Etiquette & Style by Dupree vezérigazgatója. A technológia gyors fejlődése miatt gyakran változik, hogy mi a "jó" és mi a "rossz".

Szerencsére nem kell etikettórákat venned ahhoz, hogy a legújabb trendekkel lépést tarts. Az etikett-szakértő ugyanis elárulta a legfrissebb szabályokat, hogy mindig jó benyomást keltsünk, amikor megnyomjuk a küldés gombot.

Katt a galériára a szabályokért:

Nézd meg a galériánkat - 6 kép
6 e-mail szabály, amit be kell tartanod

Ezeket a munkahelyi sztorikat érdemes elolvadnod:

Nézd meg a galériánkat - 10 kép
Magyarok elárulták a legdurvább munkahelyi sztorijukat, aminek kirúgás lett a vége