Egy dél-koreai kozmetikai márka, a ShuShu Cosmetics elsőként dobott olyan termékeket piacra, amellyel kifejezetten a kicsi, óvódás korú gyerekeket célozták meg. A gyártó persze azért figyel arra, hogy semmi mérgező vagy káros anyag ne kerüljön a termékekbe, és olyan kreatív csomagolással lássák el, hogy a kicsiknek is vonzó legyen – és persze a szülei elég szimpatikusnak lássák ahhoz a márkát, hogy meg is vegyék a gyereküknek.
Átöltözés, fogmosás, rúzs: pipa?
A K-Beauty iparágban mindez nem elég, A Shushu nyitott Szöulban egy kifejezetten gyerekeknek való szépségszalont ShuShu And Sassy Spa névvel, ahova nem csak szépülni, de partizni is járhatnak a gyerekek: szülinapi bulikat is szerveznek teljeskörű ellátással.
Pink köntös és masszázs
A 4 és 10 év közötti gyerekek rózsaszínköntöst kapnak, választhatnak a számtalan szolgáltatás közül, a 25 és 35 dollár közötti szolgáltatások között van arckezelés, vádli- és talpmasszázs és a teljes make-up is. „Ez egy jó lehetőség arra, hogy anya és lánya minőségi időt töltsön együtt, amíg a kozmetikumokkal játszanak" – mondja a ShuShu spa üzletvezetője, Grace Kim.
Vannak ellenzők is
A koreai nőkön iszonyatosan nagy a nyomás, minél jobban meg szeretnének felelni a nyugati szépségideálnak – állítják az ellenzők –, és ezzel az új hullámmal, már ovis korukban a kislányokba nevelik, hogy nem elég szépek smink nélkül. A plasztikai sebészet virágzik Dél-Koreában, és most nevelnek ki egy újabb generációt, akik egyre kisebb koruktól elégedetlenek lesznek a természetes adottságaikkal. Egyetértesz ezzel?