ROCÍO CRUSSET AND FERNANDO VERDASCO A SPRINGFIELD KARÁCSONYI NAGYKÖVETEI

2015. november 19.
Szerző: Promóció

A Springfield, a Cortefiel Csoport fiatalos és hétköznapi divatmárkája bemutatta a karácsonyi kampányát, amelynek főszereplője Fernando Verdasco háromszoros Davis-kupa győztes teniszjátékos és Rocío Crusset topmodell.



A kampány valódi élettörténetek által inspirált találkozásokról és váratlan barátságokról szól: egy kortárs karácsonyi filmet mutat be az ünnep erejéről. A Keep in touch célja, hogy kapcsolódjon globális közönségéhez a két nagyköveten keresztül.
A Springfield új divatkampánya a karácsonyi időszak alatt kialakult váratlan kapcsolatokról szól. „A karaktereik által megtestesített életstílus nagyon ismerős volt Rocío és Fernando számára: munkájuk miatt folyamatosan utaznak és mozgásban vannak, csupán az érkezések és az indulások között élhetik a magánéletüket. A karaktereiken keresztül megismerhetünk számos parallel történetet, különböző kapcsolatokat és találkozásokat azok között, akik hazatérnek a családjukhoz az év ezen pontján” – mondta Alexandra Fraco, a Springfield marketingigazgatója.



A filmben két idegen véletlenszerű találkozását és egy váratlan barátság kezdetét követhetjük végig, láthatjuk varázslatos összekapcsolódásukat, ami meglepetésszerűen történik akár élőben, akár a közösségi médián keresztül.


Fernando Verdasco a kampány során bemutatta a hétköznapi oldalát: hasonlóan másokhoz, ő is néha rendetlen, vagy épp tűzbe megy a barátaiért, rendkívül érzelmes, számára legfontosabb a család. Folyamatosan kapcsolatban van a rajongóival és hálás a támogatásukért, ebből is látszik, mindenkivel nyitott és kedves. Fernando megtestesíti a Springfield férfit: természetes és érzelmes. A kampányban ugyanezt a könnyed, hétköznapi karaktert képviselte, aki közvetlen és humoros stílusával elvarázsolja és megnevetteti az embereket, köztük Rocíot is. „Egész nap egyedül forgattam, és amikor megérkezett – korábban nem ismertem őt - kicsit megijedtem. De ahogy megismerkedtünk, rájöttem, milyen fantasztikus és nagyszerű időt töltöttünk el együtt. Mondhatni, eléggé összehangolódtunk.”
A Keep in touch évek óta ez az első televíziós megjelenése a márkának. A történetszálban a Springfield bemutatja a női és férfi kollekció kulcsdarabjait is. „Nagyon örülünk, hogy Rocío és Fernando velünk dolgozik nagykövetként egy olyan projektben, ahol a természetes profilunkon keresztül akarunk kapcsolódni a közönségünkhöz.” – mondta Luis González, a Springfield vezérigazgatója. A kampányt novembertől mutatják be online formában a myspringfield.com oldalon és a márka további csatornáin.