Ördög Nóra a Triumph kampányában tündököl

2018. szeptember 10.
Szerző: Promóció

A Triumph ikonikus Amourette csipkemelltartójában fotózta férje, Nánási Pál a márka őszi kampányához.

A Triumph büszkén mutatja be legújabb őszi-téli kampányát, melyben Ördög Nóri, férje Nánási Pál kamerája előtt tündököl a Triumph ikonikus Amourette csipkemelltartójában.

A tavaszi nagy sikerű #TogetherWeTriumph – azaz „Együtt erősebbek vagyunk!" kampányban Nóri a barátnőjével és menedzserével, Törköly Erikával való kapcsolatáról vallott. A kampány arra hívta fel a figyelmet, hogy milyen fontos a női összefogás és hogy a nők támogassák egymást a mindennapokban.

Az őszi kampány a női összefogásról, a nőiességre helyezi a hangsúlyt. Egy elbűvölően érzéki nőt látunk, aki tündököl férje kamerája előtt. A romantikus fotósorozatban és videóban a Triumph közel 50 éves Amourette csipke melltartóját mutatja be Nóri, érzéki, szexi, a 70-es évek flower-power hangulatát idéző stílusban.

„Mindig csodálatos élmény a férjem kamerája előtt állni és külön öröm, hogy a Triumph számomra oly kedves Amourette modelljeiben tehettem ezt. A tavaszi kampányban azt hangsúlyoztuk, hogy milyen fontos, hogy a nők összetartsanak, segítsék egymást és milyen fontos számomra a barátnőm és egyben menedzserem, Erikának a támogatása.

Ezzel az érzéki fotósorozattal pedig azt szeretnénk megmutatni, hogy is lát engem NŐKÉNT a férjem, párom, gyermekeim apja. A kampányban 3 szettet mutatok be, egy romantikus fehér virágmintás Amourette Charmot és a klasszikus Amourette csipkemelltartót a szezon divatszíneiben, lilában és méregzöldben.

Egy újabb hihetetlenül izgalmas kampány született, mely a természetes nőiességet hivatott ünnepelni. A modern hétköznapokban a nőknek rengeteg szerepben kell helytállniuk minden egyes nap. Szerencsére a Triumph ezt felismerte és segít nekünk abban, hogy jól érezhessük magunkat a bőrünkben a nap minden szakaszában, minden szerepben, hogy semmilyen kompromisszumot ne kelljen kötni a fehérnemű választásnál.” Én és a melltartóm #togetherwetriumph - együtt erősebbek vagyunk. – nyilatkozta Nóri a közös munkáról.

Nánási Pali még hozzátette: “ Imádom a Triumphban, hogy mindent a nők önbizalmának erősítéséért tesz. Céljuk, hogy minden hölgy a legjobb formájában érezze magát a bőrében, amikor a márka fehérneműit viseli. A kampányt a mindennapok hőseinek, a nőknek készítettem életem főhőséről, a feleségemről.

A Triumph, több mint 130 éve dolgozik azon, hogy tökéletesen kényelmes melltartókat alkosson a hölgyeknek, melyben a nap minden percében magabiztosnak érezhetik magukat.

Az ikonikus Amourette 300 egy körmerevítős, csipkés melltartó, mely tökéletes dekoltázst varázsol és biztos tartást ad. Az elegáns Amourette Charm friss, divatos virágmintával, egyedi kosár kialakítással készült, könnyed légáteresztő anyagból, mely csábító dekoltázst kölcsönöz viselőjének, anélkül, hogy túlságosan megemelné a melleket.

A kampány 2018. szeptember 10-től lesz látható online és a közösségi média felületeken Magyarországon, illetve a Triumph márkaboltokban.