A kék szív formájú Love Bag táskákkal a tervező az Alapítvány munkáját segíti, és közösen hívják fel a figyelmet az autizmus ügyére az április 2-i világnaphoz közeledve.
Az Együtt az Autistákért Alapítvány alapítása óta szemléletformáló kezdeményezésekkel hívja fel a figyelmet az autizmusban érintettek helyzetére, amihez ezúttal Molnár Nini divattervező, a NINI márka alapítója is csatlakozott. Az autizmus világnapja közeledtével a márka limitált kollekciót, összesen tíz darab kék NINI Love Bag táskát és kulcstartókat dob piacra az Alapítvány kék szív szimbólumát felhasználva. A kollekció értékesítéséből befolyt összeg egy részével az Együtt az Autistákért Alapítvány munkáját segíti.
Nagyon hálásak vagyunk, hogy Molnár Nini segítségével sikerült az Alapítvány kék szív jelképét egy különleges formában is megjeleníteni, a NINI táskák hitelesen és figyelemfelhívó módon teszik újra beszédtémává az autizmus kérdéskörét
- mondta Gubcsó Balázs, az Alapítvány stratégiai- és operatív vezetője.A Molnár Nini alapította NINI lifestyle márka erős színű, eklektikus stílusú és generációkon átívelő darabokkal fejezi ki a nyitottság és az egyediség fontosságát. Ezeket a közös értékeket szeretnék az Alapítvánnyal kifejezni a most megjelent kék táskákkal.
Pozitív gondolkodással szemlélem a világot, és a NINI márkának is sarokkövei a nyitottság, a különbözőségek ünneplése, az élet szépségének felismerése. Így nem is lehetett volna számomra természetesebb, hogy igent mondjak az Együtt az Autistákért Alapítvány megkeresésére.
- mondta Molnár Nini.